11/27/2012

ujian iqra' dan sewaktu dengannya.

mak mana yang tak bedebar bile anak tengah duduk periksa kan? walaupun anak baru 4 tahun n sekolah tadika jew .. semua pasti rasa ape yang aku rasa harini....tak sangka plak danish dah besar dah sekolah dah, harap jangan menyampah ye aku tak abis2 dengan tak sangka nye pangg skali nak? ;p

harini danish ada ujian bacaan iqra', doa-doa harian dan jugak surah-surah lazim..gelabah iols uols oiii... bile dapat tau je die ada test harini terus aku tak agak-agak polish bacaan die...danish ni jenish suke skip... kalau dia rasa die susah nak sebut die skip kan ajew....tak baguss mcam tu kan..dari semalam aku pesan sejuta kali n pastikan die tak buat mcam tu dah, biasanya untuk bacaan iqra' dia mcam tu...dari segi hafalan plak aku tak risau sangat sebab semua doa-doa n surah-surah lazim insyaallah dia boleh baca dengan baik skali insyaallah abang boleh...mama sentiasa doakan abang!!! 

so far dah dekat setahun masuk sekolah ni memang banyak sangat prestasi danish yang diluar jangkaan aku, Alhamdulillah semoga kau kekalkan dan terangkan hati anak-anakku dalam apa jua yang mereka pelajari dan tempuhi sampai bila-bila..amin


harta syurga saya tq Allah

 




No comments:

Post a Comment

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers