10/09/2012

hotel best kat ipoh yang aku tak tahu

panjang kan tajuk?...

aku nama je dok ipoh dah lama...lahir pun kat ipoh membesar kejap kat ipoh pastu selebihnya banyak kat manjung tapi manjung ngan ipoh pun bukan jauh mana pun dulu-dulu tiap2 minggu mama aku bawak ktorang semua bjalan ke ipoh nak beli baju raya ke baju sekolah ke semua nak beli kat ipoh waaahh kelaasss sangattt kan ..dah jodoh tu kat ipoh so keje pun dapat kat ipoh, jadi menetaplah aku di ipoh sehinggalah dah kawen... kawen ngan orang pahang tapi orang pahang tu nak beli rumah pun kat ipoh sebb bininye pekerja tetap diipoh, dan die bercita-cita n berazam akan bkerja tetap jugak di ipoh...amin....semoga ape yang dicita kan akan dimakbulkan insyaallah...ok mukadimah panjang gile ...

berbalik kepada tajuk di atas.... 
pagi tadi mr.papa pegi site ngan bos die lepas tu die mintak aku transfer gambar-gambar site tu..tengah aku transfer aku pun kepoci la tengok ape benda die snap kan? yela laki laki sekarang ni kene gak sekali sekala bini jadi kepoci jangan nak ambik remeh je buatnye die tangkap pic pompuan bogel ke ape ke tak ko sentap??? huahuahuahaua....

bile dah transfer aku mcam tak sangka plak sebab site yang dorang pegi tu mcam menarik... dorang pegi tengok hotel... satu hotel yang menarik pada aku... aku tak tau la korang punya pendapat or pandangan tapi pada aku ni satu benda yang unik.. tak sangka plak ipoh ade tempat mcamni..ok bangga jadi anak ipoh ;p thanks la kat mr.papa sebab pic-pic yang ada ni la yang boleh aku tau wujudnya hotel ni kat sini...lunch tadi aku keluar ngan mrpapa jap die nak g beli handphone ..sambil tu aku pun tanyala pasal hotel tu ...

aku : syg lawa ek hotel tu...pelik tak sangka plak
mr.papa: memangla ...tak sangka apsal?
aku: yela tak sangka sebab die unik n mcam rasa best je...
mr.papa:  sayang tu je tak tau tapi rasanye sayang tak suke kot...
aku: apsal lak?
mr.papa: yela  kang suke complain burukla itu la inila....
aku: yeke??

pastu
aku terus diam... tu adalah ayat berbaur nak carik gaduh hahahha tensi kan laki aku saiko jew menyombong ngan haku...caitttt die selalu mcam tu mesti nak drop aku tak kisah punn hahah


jom kite tengok pic hotel ni yang mr.papa sempat snap .....

 pokok yang menjalar n menghijau di dinding...

 lorong kecik nak ke hotel tu kot

aku tak tau ni bangunan ape asal ade je kat kamera ni aku tempek sini hhehe

 mr.papa snap pic 2nd boss tengah bejalan

 ni kalau sape yang berminat boleh hubungi di talian yang tertera

 kelas laki haku skrang kan dah pandai cari benda yang menariksss

 bilik - cantikkan

sinki..perghh antik gilee



 bilik yang sama kot....

 lorong nak ke bilik- eh apsal aku rase sereeemmmmm

 dorang g hotel ni pagi sangat aku rasa time ni pihak hotel tak sempat nak kemas sbb dah checkout awl kan

 bilik mandi

 comel kan? 

 dorm  - bentang toto golek ramai-ramai

 binaan lama di kekal kan ;)

 suis lama 

 dinding lama

tempat lepak-lepak sembang-sembang... mayang mengurai uholsss hahahah



serius aku tak tau kat mana lokasi hotel ni... tak penah ternampak pun selama ni...kirenya aku ni kaki merayap gak tapi tula boleh aku tak sedar ade hotel ni....
sesapa nak tau lebih lanjut boleh tengok kat sini

ok itu saja yang saya boleh kongsi di sini.....kongsi ilmu pengetahuan adalah amalan mulia :)



last sekali.....
sian gile kan.. ni la sebab tengahari tadi mr.papa ajak aku keluar g cari ganti henpon die yang dah nazak sangat dah....gile ganas kan ...... memang sadis tengok henpon die mcam ni... sabar ye bang ;p melayang beli pengganti tadi .....sabar sabar sabar....

2 comments:

  1. yer hotel sekeping.. guna bahan recycle..
    if not mistaken... panglima street :)
    moh kemas brg tido hotel tu :D

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers