10/11/2012

jumaat dah...

cepat gileee... jumaat dah uolsss....harini tak banyak aktiviti...pagi-pagi tadi kat ofis ada bacaan yaasin dan tazkirah...biasa buat sebulan sekali pada hari jumaat...lepas program nilai murni tu terus dengan meeting plak 

biasa jumaat aku akan merayap.....yes akan dan pasti merayap tak kisah kemana saja asal merayap n keluar dari kancah ofis ni wahhh... sebabnya semua orang pun tau dah keje kerajaan ni hari jumaatla rehat yang palingg lama.. hari lain tak payahlee dengan sejam tu ape yang korang boleh buat kan? tapi harini aku tak buat semua tu...aku hanya ade depan pc aku ni dari lah tadi sampai sekarang... lain macam plak aku rase dok diam kat tempat ni dengan begelap besejuk tengok resipi tengok gambo orang kepoci blog orang tengok baju tengok handbag tengok rumah tengok kereta semua orang punye...serius pensebok betol kan...
lantaklahh aku memang suke tengok orang punye ;p sukatilaaa...

alasan taknak keluar harini sebab hujan ribut di bumi ipoh ni ...larat nak lencun-lencun? ohh nehi..rosak kasut ai ...esok danish kene cucuk kot...ntahla aku pun tak ingat die dah cucuk ke belum..cucuk 4 tahun...aku rase mcam dah cucuk dah tapi mr.papa cakap belum so nak selamat esok g jela bawak anak teruna sorang tu mengadap paed confirmkan die dah cucuk ke belum..dalam kad die tak tulis plak biarla dorang cek kad dorang tak kose aku nak betrivia.... kalau belum hahh rasakanlahh abang danish oii....warga ipoh esok siap sediala dengar tangisan dan raungan dari danish saya ;p.. lepas bawak g hosptal kite teruskan lah dengan rutin mingguan kami ...kesana kesini setelkan mcam macam hal....

ok ni nak umum sket.. state perak nak bagi bonus sket kat staff2 nye ..jadi marilah kite bersyukur beramai-ramai :) walaupun tak banyak mana tapi saya terima dengan tangan yang berdepa.... heeeeeee

No comments:

Post a Comment

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers