6/20/2012

apa saja untuk cantik dan sihat

semua wanita pasti sama je... ape saje yang melibatkan cantik pasti akan berminat!!!! mcam tu jugak aku.. ape saje asal cantik aku memang suke!!

oleh itu aku berminat untuk mencuba Collagen Dust
siapa tak kenal dengan  nani rostam n anak nye yang cantik giler hanis zalikha kannn....anak beranak yang mcam adik beradik!!.... aku memang suka dengan dorang ni.... n suke baca blog dorang... jadi dari situlahh aku mcm jatuh hati untuk try Collagen Dust..... 

maka harini sampailahh benda yang dah dibeli dari kaknani ;-) emm tak boleh la nak panggil untie sebab pada aku kaknani ni muda n rasa sesuai mulut aku nak panggil die kaknani .... heheh aku beli ni sekali dengan my bff .. nama pun bff dah tentu minat same kan.. aku beli ko pun kene beli hehehe..... insyaallah mulai harini aku akan kekal untuk ambil Collagen Dust ni sampai bila2...semoga kaknani n hanis sudi la nak membekal kan untuk aku bile dah abis kan... nak tau khasiatnya bolehla tengok kat sini or email je dorang berdua pasti akan dibalas dengan penerangan yang jelas dan terperinci!!!

 
 toujours skin - pure collagen dust



itu saja untuk edisi kongsi2 hari ini.... selamat petang semua

4 comments:

  1. Nanti dah lama guna boleh la buat entry review pasal produk ni :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eynda: ok insyaallah dah lama sket pakai i pasti akan share ;-)

      Delete
  2. nanti jgn lupa share ye kalau ada perubahan ;)

    ReplyDelete
  3. Salam .. dah try ke..bole komen sikit tak lepas pakai collagen dust tu..

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers