6/06/2012

ssf lagi....

semalam sempatla aku singgah ssf... kebetulan plak ade sale 30% untuk members..ape lagi uols...dengan aku dapat voucher lagi lame2 simpan kang rugi plak so singgahla kejap melampiaskan nafsu disitu.... cadang nak clear voucher tu je konon taknak tambah duit or ape2 nak cukup2 amount voucher tu je tapi akhirnye ku tewas juga..huuuhuh lepas beli stress slalu lah mcam tu kan..!!

kt ssf ni memang tak boleh nak sesuka hati snap pic tau!! tak taula kan tempat lain tapi kat ipoh memang tak boleh... ni kat tangga ni aku curik2 jew... feduliksss untuk blog punye pasal kan.. dorang takde blog dorang tak tau kan ;-p ..aku memang suke g ssf ni tak tau kenapa aku sesuai disini.. ap yang aku nak pasti ade disini cuma harga je mahal sikit tapi takpe jgan main terus beli je tunggu sale baru blasah...kalau korang banyak duit tu lain la kan .. aku datang sini muke aku senyum je pastu diam je menikmati keindahan disini... stress segala semua hilang.. ohh kedamaian disitu!!!! terpulang la pada masing2 kan untuk diri aku ni so far kat ipoh ni memang sini jela yang aku suke .... tempat lain aku belum jumpe lagi..  tapi tak perlula kot datang sini heret anak2 baya2 anak2 aku hahah tak sesuei okeh!!! kalau jutawan mybe tak kisah kot kalau anak ko tepecahkan pasu ke cermin ke meja ke ... tapi kalau mcam aku ni hoihhh mintak dijauhkan kang anak ko capai itu capai ini bukan lagi hilang stress trus meroyan dalam tu!! jika anak anda jenis tak kisah n jenis diam je tak lakukan ape2 aksi lompatan atau suke usik itu usik ini silakannnnnnn  ;-).. untuk saya adalah tidak!! biar orang cakap kejam tapi memang tak la aku nak heret dorang kat sini..




masuk hilang stress keluar betambah stress plak sebab dah merembat tak hengat!!!! ni pun rase mcam eh rugi la tak beli yang itu yang ini haa nnti nak g lagi la tengah sale ni kikiki..mr.papa paham sangat dah dengan perangai aku ni.... die ok je asal tak kacau die ;-)... emm dahla kot setakat ni update nye ye aku ni bz ngalahkan ape je.. uhuhu ape nak buat saya yang menurut perintah kan.....hadapi dengan senyuman jeleewww....


ok selamat petang semua....




No comments:

Post a Comment

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers