6/20/2012

visions in da house !

tak abis2 nak menayang barang kan.. hehehe dari tak update langsung baik korang hadap jele ape yang aku beli ni.. suke tak suke terima jelewww... dulu dalam entry ni kan aku ade cakap aku memang nak beli barang2 ni semua kan..tapi aku sedar aku bukanlah duit ada sekapal boleh beli semua benda yang aku nak tu sekali gus .... jadi bila dah sedar diri tu aku kena beli la secara berperingkat n tengok time2 yang sesuai....


untuk kali ni aku mampu sambar ni je dulu 



kebetulan time beli ni mama ade memang bestla! shopping same2...banyak gk mama shopping.. kiteorang bedua je kluar kikiki... heaven .. lame tak bedua2 mcam tu dengan mama ..dulu time tak kawen lagi beli ape saja mesti aku kene ada mama... kalau takde mama memang tak boleh nak beli ape... tak tau kenapa ... yela dulu memang kene mama ada la pun sebab yang nak keluar duit pun die kan.... kadang aku nak bayar sendiri tapi mama yang tak bagi mama suruh aku simpan duit tapi time tu aku bujanglaa sekarang pun same tapi tak la sekerap dulu ;-P ... itulah mama saya .... dari aku anak dara sampai lahh dah anak dua ni still tak kedekut.... aku sebagai anak yang mithali terima jelewww ape orang nak bagi kan... alhamdulillah semoga mama murah rezeki selalu ;-)

tapiii periuk ni aku beli sendiri okeyy... melampau la kan sampai periuk belanga rumah sendiri pun nak suruh mak jugak yang bayar.... tapi bayarkan baju kat tailor tu tak pe i tak kisah kuikuikui......

ok cik visions 3 beradik ni aku beli kat parkson... 
aku beli pun lepas aku dah cukup kumpul stamp untuk redeem dengan harga yang murah sikit dari harga asal eh rasanya murah banyak kot... berbaloi la jugak  ;-)


sebenarnye banyak beradik tapi aku tak la beli semua adik beradik dorang ni.. aku beli yang mana size rasa mcam sesuai je....bila keluarga pun comel maka periuk pun kena comel2... nak beli yang besar2 tunggu sok dapat cucu ;-P

akhir kata ...lega la jugak dah dapat visions ni ... baru la best nak masak *alasan cover malas



No comments:

Post a Comment

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers