2/23/2012

ARIANI sale...

mungkin ramai dah tau kot... aku je jenis lambat kan... heheh ye saye memang suke ketinggalan zaman ;-)

orang pompuan keje kerajaan hari jumaat tu umpama hari suka ria gitew.. yela rest lame sikit kan so boleh la kaki tu langkah panjang sikit n lame sikit kan.... mcm2 plan la kan itu la ini la... minggu ni plan itu minggu depan plan ini kene plak geng sume kepala layan tu lagi menambah perisa!!!! cintakan yuholss kuat2!!!! abadi di hati ini.. tiap2 jumaat memang aku tak penah bosan adee je benda nak buat... 

mcam hari ni plan nak g beli INNER tudung... yeke inner tudung yela tu kan .. bile pakai shawl takkan nak pakai inner kaler hitam je kan adalah tak comelzzz .... jadi rembat lah kengkaler yang ade ni ha.... 

comel kan? heheh suke tapi kaler tak banyak aku amik yang ade kat situ je ..


lepas beli ni saje la aku jalan2 area2 situ n terus tersinggah ARIANI..... orang ramai gile!!!! 

 
aku pun terjebak la yuholsss..... mane bleh tengok je kan.. 

tak pasal2 terembat 7 helai... meroyan aku dalam tu .. dah amik 7 pun rase nak beli lagi 7 gile tamak!!! mana taknye murah tak hengat kot.... kepada sesapa yang memang suke beli tudung aku rase ok kot beli time sale ni .... memang berbaloi lah!! n bile dah sale tu ralat telah datang dalam diri sebab dlu aku beli tudung tu harga rm120 tadi aku tengok rm36 je.... sape yang tak sentap kan?? barang yang lepas jangan dikenang....

 
nilah hasilnye... sorry asal nye b4 snap pic ni aku nak bukak satu2 tapi line xclear hahah kat opis ni ai segan sikit.. ade je orang lalu lalang kat tempat aku ni heheh kang ade plak yang salah sangka kan jadi aku susun je mcam ni terus snap pastu terus campak dalam paper beg tu sorok bawah meje maluuuuuuuu... ai kan pemalu.
aku memang suke tudung ariani... so far koleksi tudung ekspress aku hanya dari ariani n maira je... sebab aku suke awning n materialnye... n sangat selesa!! corak pun cantik2!!!! bile pakai hti rasa sangat puas!! lagi puas bile beli dengan harga yang murah.......ape tunggu lagi uols cepat g serbu ARIANI sekarang!!!

 

2 comments:

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers