2/15/2012

kisah fesbuk

pic google

sejak msuk tahun 2012 ni nak berfesbuk kt opis dah tak boleh macam dulu... hanya pukul 1pm - 2pm je boleh lps tu kene block balik...sebb tu kadang tu aku jrang dah nak g jengok2 kengkawan sahabat handai dah jengok pun sekadar sepintas lalu... nak tinggal jejak pun kadang tak sempat sebab time 1pm - 2pm mcam2 hal nak buat.... nak keluar la nak baring2 la nak sembang2 la nak call2 mama la n mcam2 la time tu kan .. nak harap dalam henpon ni main dan jela aku jengah... tak pueh le kecik2 ni aku kalau bukak stakat nak upload pic or nak update post je .... tapi henpon aku ni pun tingtong gak kalau aku post sesuatu kejap ade kejap tak de  tak tau g mane tu pun aku nak mintak maaf jugak kat korang..silap setting ke ape ntahla mak buta it noks.......

jadi kengkawan semua yang mana kadang rase aku ni diam je tak penah nak tinggal comment kat korang tu paham2 jela kan kalau ade blog ok mak boleh tinggal beribu2 jejak sebab blog blom lg dorang block jd habaq la kat cheq ni ape link uols kan  hehehe... sabaq jala ...


setakat ni tu je pemberitahuan yang dapat disampaikan ....

1 comment:

  1. apa susah... pinjam ler mr papa punya bestfriend.. hehehe...

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers