2/15/2012

luahan rasa

pagi2 nak luahkan rasa yang dah lama terbuku....
tapi aku fikir bukan rasa kot tapi nafsu muahahahahha.....

dah lame aku tak makan burger.. ape jua burger ... jadi nak lepas kan rasa teringin ni aku lampiaskan la dalam blog ...biar blog jela yng makan....kate nak kurus kan so adalah tidak kepada burger salah satu nye fuhh aku kalau makan burger sebijik gerenti naik bekati2!! 
pic google

baru2 ni time g rombongan hadyai haritu budak opisni ade bg burger sorang satu die ni memang bisnes jual burger pun hahah aku dah glabah okeh time die amik order tanye nak ayam ke daging....laju je aku cakap ayam...dalam otak mcam eh burger ? eh sedap!!? tak pe kot makan malam ni ..dalam bus mesti lapar kan ...eh ape makan burger malam2? nak mamp*s? pheww uolss mak psyco gile okeh haritu...dah mcam ape dok tepkir2 burger tu...nak tolak taknak order ..aku jenis tak sampai hati ..n kalau boleh aku taknak la sebab aku orang lain plak segan nak makan n takut nak makan burger tu padahal yang diet aku kan so jangan lah menyusahkan orang.. 

memang aku tak akan tunjuk aku ni diet gile2 n kearah nak kuruskan badan sebab? aku memang tak suke sahabat2 aku yang jenis enjoy makan akan rase down...itu prinsip aku ...buat ape2 diri sendiri cukup...n jangan sesekali nak down mood orang n jangan sesekali nak tunjuk hebat...

memang dari segenap segi aku memang jarangla nak tunjuk...itu bukan diriku haha tapi menunjuk kat blog boley?? hahah takpe la biar kat blog jela tau aku ni diet ke, ape ke kan sebab ni blog aku suke hati aku la nak tulis ape...tak suke tak payah bace..

tapi kadang2 sebab sifat aku mcam tak suke tunjuk handal ade gak yang ambik kesempatan dengan merasakan aku ni tak tau ape2 atau erti kata lain kate aku ni tak bukak minda la ape la hahahaahha persetan kan semua itu...ko cakap lebey2 pun ko takde ap yang aku ade kan?? baik diam je n buat hal sendirik n bersyukur seadanya ..ko nak ape nak ade ape biar jangan nk susahkan orang n poyo ..diam2 dah rase tak boleh diam buat blog mcam aku so boleh tulis kat sini kan senang...ape pun jangan ingat orang yang diam n tak cakap bnyak pasal hal2 yang ko rase ko terer tu tak tau ape2 walhal die lebeh tau mcam2 dari ko yang suke dok tunjuk handal!!..

eh ni dah tetibe sentap plak kan haha padahal nak luah rasa teringin nak makan burger je terus mak emo plak kan..berbalik pada cite burger yang budak opis aku nak buat tu kan ..  malam time nak bertolak g hadyai tu aku dengan bijaknye terus g amik burger yang aku order tu n teruss pas kat mr.papa kebetulan die pun lapar haha jadi malamtu aku selamat tanpa memakan ape2 makanan dalam bas heheh tido lagi baik n diet aku pun selamat..kat hadyai tu pun mcam tu hehe orang order makan aku pun order pastu mkan sikit2 pas kat budak lelaki dorang pun terime je jadi alhamdulillah semua bejalan lancar ;-)

jadi pendek kata harini mak mengidam burger nyah!!! ok bai nak sambung tengok gambo beger jap ;-P





1 comment:

  1. caiyok2 semoga behasil diet nana....cian qishh kalau nana diet :)

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers