2/03/2012

rombongan cik kiah ke hadyai 27-30/01/2012

eh eja hadyai mcam ni ke hatyai? haa mana2 la kan asal bunyi sama hentam jelah......

rumusan yang dapat dibuat emm best!!! best sebab geng2 sume gegile tahap max !!!! kalau tanye tempat n barang2.. so so jela kot pada aku tapi abis gak la duit yang di bawak hahah betul2 barang untuk aku aku tengok2 balik just seliper ade banyak manik rm15 + tshirt hard rock tulis bangkok harga rm10 + kain batik siam rm15 ( ha ni aku menyesal beli 1 sebab aku rase aku nak banyak2 mcam lawa la plak huhuhu sape nak g hadyai habaq kat cheq noo nak kirimmm ) .. tu je untuk diri sendiri .. duit banyak habis beli mainan anak2 aku hehehe murah betol kete kontrol kat sane!!!! pic? haa memang aku tak snap pun heheh..


ok kite layan gambaq2 yang ada: *bile dah rombongan haruslah gambar2 semua secara berjemaah! layann.....

 
 *jangan salah sangka si epoy ni bukan suap aku ye hahah dalam pic ni nampak die mcm suap aku plak hoihh kontropbesi betoi pic ni hahahhaha.....****

ni bihun tak sedap aku makan sesudu je pastu pas kat epoy .. setel!!! hehehehehe


begitulah rombongan baru2 ni aku join.. best !! walaupun jiwa kacau sebab setiap saat aku tak putus2 pikir pasal anak2 n laki kat umah huhuhu cian.. sesekali join ngn kengkawan separa otak gile2 memang adalah best....memang enjoy abis!!! heheee
ok tata...

**hahah memang aku selekeh time g trip ni haha nama pun trip kan tekejar2 masa pastu kene bejalan jauh ok kasut pilihan adalah seliper jepun je seliper tu pun dah aku tinggal kat sane huhu sebab tapak die dah haus mmg stok membunuh sebab licin gile... balik malaysia pakai wedges baru nampak yakin kan heheh .... tudung plak sume dari koleksi sendiri from ariani n maira ...ade ke orang kesah ko nak pakai tudung ape?? fedulikss..

No comments:

Post a Comment

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers