11/04/2012

28 sudahhh....

kejap je masa berjalan.... sedar tak sedar aku pun dah genap 28 tahun harini.... alhamdulillah...

walaupun kelmarin n semalam aku dilanda sakit smpai tak boleh nak bangun serius seksa sangat-sangat....demam virus yang muntah-muntah tak berhenti yang pening kepala berombak2 walau dah makan ubat pun still tak jalan last2 menyerah kat doc suruh cucuk bontot...barulah harini rasa sihat teruss n segar n bugar tapi still takut nak makan sebarangan sebab fobia mabuk tu tak abis lagi

jangan speku aku peknen okey!!! di jamin tidakkk .... ni sebab bejangkit dengan anak-anak sahaja heheh ..


ape pun aku panjatkan kesyukuran kepada Allah swt memanjangkan usia ku hingga ke hari ini ;) 

secara tak langsung tadi hari ni jugak aku dapat ape yang aku kirim kat kawan aku yang baru balik dari bercuti n blajar ke london - paris..mcam tau2 je birthday ai harini, die pun bagi harini gak... hehehe tq sangat2..nak merasa pegi ke sana ntah la kan so kite kirim jew .... key chain n f.magnet tu die bagi adiah birthday kiteww...sukeee.. ;)


tq banyak jugak kat mr.papa sebab sponser ai beli LC ni hehehe suke suke suke... tak pepasal terus jadi hadiah birthday khennn.... tq sgt...tak bagi hadiah ape pun tak kisah sebenarnye cukuplah dengan kasih sayang yang telah diberikan ***hakktuiii kan ayat poyo itewww hahahahaha**** dah dapat ko mcam2 tak dapat ko meroyan mcam2 jgak...feduliksss...



sekian dari saya budak dah cukup umur ;p



2 comments:

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers