11/09/2012

jatuh hati...


dah tersuka kat lace dress ..jadi harusla mengikut kata jiwa itu...tengahari tadi iols pun pegi mencari2... ingat nak beli online tapi mcam takut sebab semua pun tau kan tuan tanah punye badan taklah seperti badan patung-patung atau model-model ...jadi haruslah pergi sendiri n mesti kene try dulu b4 beli....

jalan-jalan terus jumpa kat MANGO si lace dress ni...... oh menepati jiwa saya dengan material yang sesuai dengan badan haku...
Lace dress
cantik sangat!! 


Lace dress 
kalaula aku badan mcam ni haihhlaaa nasebbb..




Lace dress

pakai dengan kain cantik pakai dengan seluar cantik...semua nya cantik yela kan dah kata suka semua benda aku puji melambung kan....

**PIC GOOGLE**




tapi malangnyaaaa yang ada cumalah size s n m jew.....aku try size m serius tekejut sebab muat!!..tapi hahahah sendat uols oii..part perut paling dasyat sekalli hahahhahha ada hati nak rembat m...memangla muat tapi macam balut nangka la plak....baju ni kene longgar2 sket baru cun kan.. oh la size L kenapa ko boleh abisss??? kalau ade XL pun tadi aku rembat jeeewww..... kempunan lah diri ini ....tapi selagi boleh cari aku akan cari hingga ke lubang cacing !!! sukeeee sangat2!!!!




2 comments:

  1. babe order online or mintak tlg sesape tlg belikan kat butik lain

    ReplyDelete
  2. lilly: memang dah ringan dah nak online kan jee tapi mcam takut sebab i kalau baju ni kene try dulu..so sabar jela sebab nnti nak turun kl so cari kat sana jela..atau kalau lbih bagus lagi kuruskan badan sampai muat size m!! hahahh

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers