11/28/2012

i love colors


*pic google*

warna warni yang membuatkan aku ceria membuatkan aku happy....dari dulu aku suka benda yang bercolor dan aku sendiri memang minat mengaler dari kecik sampai lah sekarang..masa kecik dulu habis semua buku-buku yang ada aku sebok nak kaler tangan ni sentiasa penggang pensel kaler punyala kemaruk time tu..skarang dah tua, aku banyak main-main kaler buat macam-macam kat adobe photoshop je design ape-ape untuk ofis sendiri n diri sendiri jew, kadang-kadang aku guna gak pensel kaler serius memang aku tak boleh berpisah dengan warna-warni ini...aku paling suka kaler yang terang-terang rasa mcam wahhhhh semangatnyeee... nak baca ape-ape pun aku suke yang berkaler-kaler..nak beli buku anak-anak pun nak yang kaler-kaler....ofkos lah budak-budak mesti nak buku-buku dorang colorful kan...

*pic google*

ha tengok pic kat atas tu budak mana yang tak suka kan? memang menarik sangat! sesuai untuk menarik minat kanak-kanak membaca.. 

tapi aku takla terlalu obses sampai kan semua benda mesti nak bewarna warni... ikutlah pada kesesuaian keadaan...kalau datang rumah aku memang takde unsur colorful pun...hewhewhew...mcam aku cakap tadi ikut lah kesesuaian keadaan n selera masing-masing...nnti rumah ko mcam tadika amacam? ;p terpulanglah kan..  n3 harini sebenarnya aku nak tunjuk kat korang antara koleksi mak mak yang aku ade hahahaha...tapi tajuk n mukadimah kemain lagi padahal bukan ada ape benda sangat kann....poyoss disitu feduliks...

disebab kan minat dengan kaler tapi tak boleh sangat nk direalisasikan kat rumah sendiri jadi aku lepas kan kat koleksi tupperware yang aku ade.. kat sini je boleh tengok keriangan kaler... best tau tengok benda mcam ni susun mcm ni rasa mcam ceria jeww...

mak mak sangat kah aku  hahaha


antara koleksi saya ... aku suka beli tupperware ni..beli sikit sikit sejak dari sebelum pindah rumah lagi aku dah start kumpul...lama-lama dah ada sebanyak ni .. ye aku tau rumah korang lagi banyak kan...jangan speku kata aku ni nak menunjuk-nunjuk ye..ni saje je aku nak tayang benda yang aku ada yang tak seberapa ni...eh bukan sama maksud ke dengan menunjuk-nunjuk bahahahahahahaha *meroyans..


dah ada lama dah seluar kaler-kaler..dulu segan nak pakai tapi skarang color blocking katanyew kannn ...

saya dan warna warni saya ;)
laki ai snap bukan kesah baju bini tesingkap mcam tu..sabo je leww....

No comments:

Post a Comment

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers