11/14/2012

MANGO lg ...

rentetan dari majlis konvo n konsert sekolah anak-anak aku...jadinya yang selalu menjadi masalah aku bila nak menghadiri apa-apa adalah baju!!.. serius memang aku rasa mcam aku tak cukup baju tapi aku rasa baju aku banyak tapi tula pompuan tak penah rasa cukup baju...setiap kali nak kemana-mana mesti kene cari baju baru..tak paham kenapa dengan aku tapi bile dah dapat rasa mcam puas sangat.. ni boleh dikatakan sifat buruk aku jugakla kot.... padahal ade je baju bukan takda tapi mesti nak beli baru...bile pakai benda baru rasa fresh je ..boley mcam tu kan?...

aku bukanlah dari kalangan orang yang pandai berfesyen bagai..aku pun tak layak nak becakap pasal fesyen...aku pakai ape yang aku mampu , ape yang aku rasa okey n yang penting selesa n muat!...badan berisi ni tak semua baju selesa uols ...maklumlah babat disana sini jadi nak pilih baju tu kene betol-betol...apa yang aku pakai semua asal nampak cantik dimata aku, aku beli terus..jenama tak kisah ..mahal ke murah tu bukan ukuran...biasanya baju murah jadi pilihan aku.. blasah je asalkan cantik kat mata aku dahla kan...ada brand ke takde brand ke sape nak kesahkan kat ko kan? jd ape yang rasa cantik beli jelah...

jadi pujuk mr.papa g aeon st18 n teruslah misi mencari yang sesuai n sedap mata haku !! masuk sana masuk MANGO terus terjumpalah yang bekenan di hati dan sesuai di jiwa...

zipped pockets dress
*pic google*


Zipped pockets dress
suka kat kaler merah ni tapi bukan jodoh kot sebab kaler lain lebih bermagnet..jadi babailah kaler merah.. nampak simple je kan  ...ye saya sukakan kesederhanaan.....

Zipped pockets dress
stress gile tengok badan mcam nih!!!  harapan aku tinggi.. sebab harap bile pakai baju ni aku boleh jadi sebijik mcam ni ...memang tak bagus mcam tu tapi aku selalu mcam tu hahah dalam erti kata lain aku suke perasankan badan aku mcam ni hahaha meroyan disitu kan....






tapi aku redha dengan keadaan realitinya ...korang sendiri jela nilaikan hahah.....ape pun aku bersyukur dengan kurniaannya setakat ini...dan bersyukur jugak untuk baju ni aku pakai size m!! yeayy... jadi inilah pilihan saya ...royal blue ni lebih memikat hati aku...

memang seronok bila dapat baju baru kan...semangat je ..yes aku suke baju ni.!!! selesa n sesuai dengan semua keadaan..


1 comment:

  1. Howdy! This article could not be written any better!
    Looking at this article reminds me of my previous roommate!
    He always kept preaching about this. I will forward this post to
    him. Fairly certain he'll have a great read. Thank you for sharing!
    My weblog : Levitra Orodispersible

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers