11/22/2012

ARIANI member day

kepada penggemar tudung ARIANI... silalah berkunjung ke mana-mana kedai ariani yang berhampiran yeww..mcam biasalah dah nak hujung tahun mestilah ada sale kan.... sale separuh harga giteww.... rasanya bukan ARIANI ipoh je kot yang sale mesti semua cawangan seluruh malaysia pun sama sale nya kan?.. 

aku ni memang salah seorang penggemar  ARIANI ... aku kalau g ofis memang takde tudung lain la aku nak pakai mesti jenis yang berawning je aku pakai..selain selesa ianya ringkas n ringan kepala otak aku, bila buat keje tu rasa selesa sangat n okeyy je ...dan yang paling penting dengan pakai tudung berawning semua benda menjadi pantas n jimat masa...pagi-pagi aku tak payah nak susah-susah iron ..nak iron pun ala kadar je kadang tak iron langsung terus aku pakai jee.... gile pemalas kan? time lepas solat plak takla aku lama nak membetolkan tudung, kalau tak la kan memang aku lambat gile ...mau tak lambat kalau aku pakai tudung bawal pasti tak sudah-sudah nak betiup-tiup *dasar muka bola khenn.... lepas tu aku suke pakai tudung awning sebab muke aku kan bulat so awning tu mcam boleh dikategorikan penyelamat dari aku berupa bola pakai tudung kan? hahahaha...sian diri sendiri tak agak2 nak keji diri sendiri mcam bola hahahah 

bukanlah semua tudung aku mesti ARIANI aku pakai je brand ape pun walaupun takde cop ape pun aku blasah je cuma untuk tudung ARIANI ni aku ada lebih sket koleksi ....  tak kisahla kalau mahal sikit pun kan tapi outputnya memuaskan hati ... aku pun borong time sale mcam ni je... kalau tak aku tak beli pun... memang buat masa ni semua tudung  ARIANI  aku tak pernah mengecewakan... sangat berbaloii...

untuk harini aku dah borong 5 helai tudung....kusss semangat ;p... 5 kaler yang memang tak ade langsung dalam laci....lepas ni boleh senyum lebar sebab semua kaler aku dah ade senang iols nak ke opis tak payah nak pikir esk nak pakai tudung kaler ape ngan baju kaler ape hoihh stress pagi-pagi betapa depan lemari dok kesahkan nak pakai ape g keje ...

 pic pertama baru lepas bayar time ni snap pastu share kat fesbuk...biasala tu kann kalau dah ada fesbuk ;)


pic kedua snap time baru sampai opis ...biasalah kalau dah ada blog kenala snap untuk blog plak kan?... kalau malas nak betangkap gambar bagai tak payah buat blog! ;p



sekian cerita tudung ARIANI saya .... sebelum terlupa sale ni berlangsung selama 4 hari sahaja.. dari harini hinggalah hari isnin nanti.... ok tu jew... tata


No comments:

Post a Comment

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers