3/08/2012

keje kawen lagi...

adik beradik ramai begitulah kan... lepas sorang kawen dah sorang lagi kawen hhehe...yang kawen ni adik pompuan mr.papa... yang last heheh lepas ni tak de keje kawen dh belah mr.papa... tunggu belah aku pulak... ade sorang abang n sorang adik lelaki.... tak tau la depa ni nak kawen bile..

kang balik keje terus g kl ... tido semalam esok pagi2 terus gerak balik pahang... em kl memang tempat hinggap sekejap kami anak beranak... mr.papa tak suke drive direct balik pahang die mesti nak stay kat kl.. sebab kl kan dah tengah2 dari kl ke jerantut kan 2 jam je... emm die dah suke mcam tu me ikutkan ajelah...aku dah tebayang dah keje2 yang bakal menimpa esok uols!!! sampai2 gerenti terus capai kerja2 yang menunggu...

malam esok dahla bernikah ... banyak benda tak setel lagi ni mau tak tido aku!!! uwaaaaa nak nanesss.... 

danish........................rayyan................tolong jangan buat perangai yang tak menyenangkan nnti kat kampung ye mama ni banyak tugasan perlu diselesaikan ... kome pandai2la bawak diri...nnti kalo tersempat aku snap la pic2 kenduri kat kampun nanti.. side mr.papa memang kenduri buat gotong royong... emm meriah la jugak... tapi penattt la jugakkk hahaha.... dok kat kawasan felda memang mcam tu dorang memang suke gotong royong... tapi diriku adalah TIDAK ke arena masak memasak nun..... aku ni sebagai ajk persiapan tempat je bz b4 kenduri je hehe pastu aku amik tender sapu seluruh tepi rumah... comelz disitu!!! menantu hantu kan

aku dah pack barang sume msuk kete tpi aku rase mcam ade je benda tak masuk lagi.... jenuh pikir tapi tak tau ape benda ni gangguan syaitan yang direjam kot kan... 

ok babai untuk seketika.. blog cuti kejap... anak2 cuti kejap....mak pak pun cuti kejap ....


p/s: yeayy nak shoppinggg sikit la alang2 singgah kl tu kejap kan? ;-p lame dah tak lepas geram nihh... tak sempat esok ahad isnin boleh repeat peat peat peat... larikkkkkkkk....


1 comment:

  1. adik ila kawin bulan 6. adik ipar tahun ne..lepas tue sambung dgn yg tunnag pulak..

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers