3/14/2012

happy birthday danish!!!

15/03/2008-15/03/2012

4 tahun dah hero mama sorang ni....


happy birthday muhammad danish firdaus b zulkefli
 yang ke 4

syukur alhamdulillah dengan kurniaan anak comel ini dalam hidup kami

emm mcam biasa mama memang tak pandai tulis ucapan panjang2 nnti mama nanes
mama kan manje sensitip .. sesungguhnya setiap detik mama sentiasa mendoakan yang terbaik untuk anak2 mama....**mata start nak berair...mencik***

love abang kuat2!

*
*
*
nak cite sikit

bile dah sekolah ni memang dah jadi tradisi la kan sambut ramai2 ngan kawan2 kat sekolah.... danish dari awal bulan lagi die dah mintak kek boboboi... aku dh try cari n call sane sini tapi kan tapi kan huhuhu aku ni mcam susah nak pecaya bile aku tak penah rasa .. aku takut tak sedap!! kang beli mahal2 tempah mahal2 sekali rase kelaut... rupe je cantik tapi tak sedap.. sian kat budak2 kan.... lainla kalau aku penah rase kan.. aku plak memang tak penah tempah kek kt sape2 b4 ni ... aku pun bukan pensuka kek or benda manis2 so aku memang tak amik pusing sangat bab2 ni.. bile anak dah besar dah pandai mintak itu ini dah runsing dok pikir.... hehe lepas ni kene try2 la sape2 yang jual kek kat ipoh ni nnti senang aku terus order je...

kesudahannye SECRET RECIPE jugakla menjadi pilihan aku.. tentu dah aku tau rasa mcamane n harga pun ok la kan... tak payah aku pening2 risau kek tu tak abis ke budak2 n teacher taknak makan ke.. sorry abang boboboi abang takdela ye ..

comel jugak kan mcam ni .... sesuai la nak bawak ke tadika.. danish pun ok je time amik kek ni die suke je bile tengok kaler2 mcam ni.... siap tak sabar lagi nak bawak g school n sound papa die esok jangan lambat hantar kek nanti kawan2 abang cuti.. kelas tau anak ai kan..

disamping tu aku sediakan la jugak goodies untuk kawan2 n teacher2 danish.. aku memang minat buat2 benda2 comel mcam ni uols.. duduk sehari mengadap pun mak no hal!! heheh tagging ni aku buat sendiri tau.. matikla buat tagging sendiri pun bangga kan..mesti!!!...berbekalkan ilmu adobe photoshop didalam dada maka terhasil lah tagging comel yang tak seberapa ini... malam time gunting tu mengantuk2 aku gagahkan mata ku siapkan potong n lekat terus... 

lekat kat paper beg coklat ni... modal kecik btol kan untuk goodies danish ni hahah ape nak buat mak pak danish kan jimat cermat ;-p... ni pun aku kutip balance adik ipar aku kawen dulu ...mula nak pakai plastik kecik2 tu buat bunjut2 tapi rase mcam dah boring la plak ... eh comel plak aku tengok toto kaler pink dalam pic ni kan .. ni keje mama aku la ni beli toto kecik kaler pink.. fefiling anak aku pompuan le tewww.. nanti la ye ma ade rezeki ade kot gegirl ;-P amin...

tada..... dah siap sikit masuk bahan2 dalam tu comel plak aku tengok.. sukeee sangat tau!!! sambil buat ni danish sebut sorang sorang kawan die ini untuk kaseh ni untuk aiman ini untuk ain ni untuk hazim ha semua die sebut smpai jenuh nak ingat nama sorang2 gigih anak mak!!

ni bahan2 isian dalam paper bag tu... yang paling tak tahan tu tisu kecik2 tu ... plan asal aku beli sebab nak bagi dorang lap mulut lepas makan kek tapi sebab geram sebab comel aku letak sekali dalam paper bag tu hahah... gerammmm.... 

pengantin danish bersama cenderahati dan dah songlap masuk mulut ;-P

anak bongsu membawa diri dengan mengaler2 buku secara terbalik ;-P
.... style die skrang ni kalau mengaler mcam ni la uols meniarap kaki naik atas satu pstu tunduk je tekun heheh...



bai nanti sambung

7 comments:

  1. wah..selamat hari lahir danish
    moga membesar dengan sihat..menjadi anak yang soleh =)

    ReplyDelete
  2. hamboi nyahhhh meriah tau! i suka si bongsu nye gaya... ada kelassss... si abang plak tomey je dgn mulot comot tu hihihiii

    ReplyDelete
  3. kelasss kau maria.. eh nana! heehe tomey sungguh abg dgn cekelat hihiii

    ReplyDelete
  4. Dh besar ye Danish...
    Selamat Hari Jadi ye....
    semoga menjadi anak yg soleh & bijaksana....:)

    ReplyDelete
  5. cheqna: tq untie ;-)
    babe: kelas n comey mcam mama die kan? ahaks..
    balkish: tq untie ;-)

    ReplyDelete
  6. abg tu sambil tolong sambil makan la tu :) dah besar dah anak kamu naaa kejap je kann tak lama lagi dah nak menantu :)

    ReplyDelete
  7. cara ibu zaman moden tunjukkan kasih sayang pada anak2.
    walau apa juga caranya.... ibu akan buat apa shaja utk gembirakan anak2.

    diharap, semua yang bergelar anak tidak lupa pengorbanan ibu...

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers