3/15/2012

kasut dan kusut

baru2 ni aku buat operasi... operasi membuang kasut!!

aku banyak kasut. tapi tak la banyak mcam orang lain kot banyak cara aku la kan..kasut ni kalau dah banyak n jarang2 pakai sebab mengandung la beranak la kaki kembangla itula ini la lame2 die makan diri...em sebab kasut aku murah kot ;-p... sejak pindah ni aku memang dah berazam aku tak akan ade n simpan barang2 yang mensemakkan... contoh kasut dah makan diri buruk sendiri ko nak simpan lagi ke? sebab kenangan ? sebab mahal? bukan boleh pakai pun tu adalah ciri2 nak bagi rumah penuh dengan barang2! no no no aku tak akan biarkan benda2 perasaan ade kat umah aku ... amboi angkuhnye..... ;-P yela bile rumah penuh barang tak gune sebab sayang nak buang tuan rumah akan kusut jiwa raga...

setelah kejadian buang membuang dengan muke kejam maka ini jela kasut yang tinggal .. tak de dah kat dalam stor dalam kotak semua hanya disini je kasut aku... ni je hari2 aku g keje aku lenjan.. tapi nanti kalau terbeli kasut baru lagi mane aku simpan?? pintu sebelah tu mr.papa tak bagi kacau huhuh kene beli shoes cabinet lain le nampak nye. ;-P

5 comments:

  1. banyak tu...
    cheqna tak de koleksi sebanyak tu..apatah lagi high heel..x suka heel =)

    ReplyDelete
  2. banyaknya kasut..i punya dalam almari kecik jer..

    ReplyDelete
  3. phewittttttttt cantiknya almari kasut..almari kasut dalam umah ke luar rumah ne

    ReplyDelete
  4. cheqna: heheh tula sy suke sangat high heel

    lily: kasut murah boleh la banyak u satu almari kecik tu sume kasut mahal ;-P

    mamaamana: heheh ni kat luar umah ;-)

    ReplyDelete
  5. tu belum ada lg anak perempuan... kalau ada kompom xcukup almari almari tu... hahaha

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers