3/02/2012

CLINIQUE dihatiku selamanya

tajuk poyo hari ni ;-)

harini sepatutnye aku pegi cari barang2 untuk adik ipar nak kenduri nanti kan tapi non ado.... hahaha diri sendiri punye barng jugak yang dicari!! to my love sil sorry ek esok akak cari barang awak ;-P

kan aku cakap aku punye lipstik dah nak abis giler cepat betol rsenye baru je beli haihh ape nak buat nak taknak kene la beli lagi...

plan nkbeli lipstik je biasela aku kan suke tamak ... alang2 terus la smbar spray tu sekali hehe yang ade pun tinggal lagi sikit nnti kene beli jugak kan..macam biasa asal aku beli barang je mesti dapat ape2 hehe SA situ dah jadi kawan dah pun ;-) beli ape2 walau pun seketoi pasti ade ape die selit .. beg itula beg inila sukeee..

sape2 yang kulit super sensitip mcam aku brand CLINIQUE memang boleh rekemen!!! gerenti masalah anda akan hilang!!! harga memang la cekik sikit tapi janji muke tak hazab okla kot ...


sekian.

2 comments:

  1. harga cekik takpa nana,asalkan berkesan..kalo mahal tak sesuai dgn kulit itu yg paling tak best...

    ReplyDelete
  2. lily: betol ... pilih mane yang sesuai je haha yang teringin2 tu lupakan jela haha

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers