10/31/2011

ciann rayyan cikabom mama ;-(

tak tau nak letak tajuk ape....

sekarang ni aku tengah pening n bz....

yela rayyan dah lame dah birthday die berlalu julai lepas... sepatutnye aku n mr.papa dah plan bile anak2  jejak je die umur setahun aku mesti buat birthday party .....mcam danish dulu...


tapi tula kita kan hanya merancang tuhan yang menentukan.. plan nak buat birthday party rayyan syawal lepas adalah kecundang memandangkan berbagai masalah dan aktiviti yang diluar kawalan telah terjadi cewahh.. yela mcam2 hal yang datang dan bertangguh tanggguh dan terus tangguh....birthday party budak bobot mama ni.....

walaupun dah bertiup lilin kat kek kecik on date birthday rayyan 26 julai 2011... tapi aku rasa tak adil pulak untuk rayyan... memang la die tak tau ape kan... die kecik lagi... tapi ape perasaan die bile die tengok album abang danish punya birthday bash dulu ... betol tak? lagi pun bukan setiap tahun nak buat birthday party ni kan.... tradisi kene jugak kekal kan mcam danish dulu baru la adil n baru aku rasa tak bersalah... jangan risau dadek ye mama n papa akan pastikan ianya terjadi jugak cuma lambat sikitlah heheheh jangan marah ye...

outdoor photoshoot pun dah setel buat b4 puasa lepas... jadi adil dan saksama dari segi ini heheh.... pic kami berempat??? tungggu tak boleh letak lagi heheh nanti basi pulak... biar saje aku letak pic lame ni ha....baru2 ni mr.papa dah suruh aku pikirkan n buat sikit paper work untuk birthday party rayyan!!! yeayyyy bile mr.sponsor aka mr.papa dah sebut tu kenela cepat2 pikir.....


**pic google

ingat pikir sikit2 je sekali mcam2 aku pikir naik pening aku..call sana call sini.... email sana email sini riki sana riki sini.... ok memang serius pening n kusut... hahah yela aku kan suke berangan nak yang mcam2 hahah.... tapi memang aku nak jugak2 kali ni ade candy buffet ala2 mcam kat atas ni mengikut tema yang akan ditetapkan!! rase mcam nak buat sendiri je tapi tengok dulu mcmane kan... sangat comell.. ape pun tungguuuu... semua material sikit2 aku dah ready... date yang sebenar masih lagi belum diputuskan lagi.... kalau sempat tahun ni kalau tak sempat awl tahun depan hahah takpun terus je sekali dengan birthday danish nanti hahaha die kan march boy!! tapi mcam lame lagila plak hahah takpela kan asalkan buat bagi anak2 happpy tu je.. ;-)



aku nak sembang lebih2 pun tak gune... kang orang cakap aku sembang kencang kan tapi ape pun tak jalan.. ye jugak kan bile dipikir balik... biar betul2 jadi nanti barula update banyak2... sampai sini dulu n3 hari ini.... tata!!!! doakan segalanya nanti berjalan dengan lancar......

No comments:

Post a Comment

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers