10/14/2011

demam malam....

ni nak cite pasal anak bujang sulung aku si danish ni....

danish dah 2 malam demam tau .. bile malam je dah start merengek n panas pun naik!! susah hati aku tau...

budak sorang ni lepas satu datang satu lagi dugaan kesihatan die kesian sangat ... tapi aktif tetap same.. cume bile demam tengah high tu die mcam merengek2 nak manje2.. ha time tu mule la aku jadi cuak n risau giler...siang demam jugak tapi tak la se tinggi malam...jadi aku namakan lah DEMAM MALAM...


tengahari tadi aku bawak danish g jumpe doc kesayangan die.... rupenye danish demam  sebab virus... virus tu jugak menyebabkan mata die merah n akan jadi sakit mata!!!! huhuhuhu satu lagi hazabbbb....  ape nak buatkan redha la segala ketentuannya.... semoga danish cepat baik n tak bejangkit kat kitorang satu rumah kalo tak tak lawa la mama sebab mata merah ;-P

ubat pun dah dapat ... kalau lpas 2-3 hari still demam lagi kene pegi mengadap lagi doc kesayangan danish itew.... 


tu jelah cerita hari ni..

sebelum tu aku nak tempek muke pesakit bersama doc kesayangan die.... asal demam n sakit je sambil nangis cakap :
"nak dr lee nak dr lee....jom la mama papa g dr lee"
 itu je la diulang2 sampai telelap... hahah letih mak tau...

 
percubaan meniru pose doc kesayangan tapi pandang kelain 


  yang ni crop betol2 berdua...kelasss gitewwww.. 



ok babai....

psttt i malam kang ada sesi workout lagi hehehhe jantung sihat badan langsing auwww larikkkkkk...

No comments:

Post a Comment

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers