10/27/2011

acara bulanan

bile dah stok bulan2 dah abis... maka beramai2lah kite menyerbu ke tesco... ye saye suke g tesco untuk mencari stok kehidupan bulanan keluarga saya :-) bagaimana dengan anda??? tepuk dada tanya lah selera kan .. selera kite kan lain-lain .... ha tengok selera budak cikabom kat bawah ni......

rayyan memang jenis tak sabar.. ape yang die rase boleh ngap die ngap dulu.. kalau tak bagi ... menjawab la bile die menjerit mcam histeria dalam troli tu... sabor jela budak ni... baby carrot memang feberet die...lantak ko la dik asal anak mama cikabom ni bahagia kan... sorry mr.papa kaki je yang masuk dalam pic ni ... time ni die sebok dok pilih telur... pilih telur pun mcam pilih baju .. lame gile ok.. aku dah letih nak tunggu...yela kan die kan menteri kewangan aku hahahaah kene le detail sikit kan.. 

lepas beli segala mr.papa mengidam nak ke a&w n mengidam air tu.. serius aku tak suke betol ade plak float2 mcam tu rase mcam terlalu manis aku kan tekak kampung... tapi mr.papa suke biar kan ajelah kan.. kite kene ikut je kehendar mr.sponsor kite ... kang merajuk sume benda kene bayar sendiri kan susah ... ;-P

alamak rupenye pic makanan yang diorder aku tak snap .... mr.papa makan moza burger... danish n ryan fries + nuggets.... aku ?? heheh kongsi ngan menu anak2 jelah.. mak kan orang susah hahahah...

ni budak carrot ni.. lepas dah baham makanan2 dalam troli tadi ni mengadap fries dengan nugget pulak...tu dalam mulut tu penuh ngan nugget + fries kaedah makan yang cepat....



 pic lelakian semua dah letak ... eh mana pic bunga gemuk yang mekar dalam keluarga ni?? mane mane mane???
















 ini dia!!!!!!jangan lari .......uols

  
si mekar  berdemam kuning yang serabai
no makeup no sikat rambut n berselipar jepun dan berbaju tido ohh so sweetttt hahaha larikkkkkk... bangga la sangat kan wahai si pemalas!!! hahah ok lepasni aku janji tak akan serabai mcam ni dah..

nah lagi seketul!!! ni plak serabai versi tangan cacat hahaha apsal tangan aku bengkok???? hahah mr.papa kutuk aku tak hengat time ni... hadap jela kan ratu hatimu ini wahai suamiku!!! hahahaha

ok dah dah jangan nak melalut dah...kang lagi ramai orang meluat nk bace hahah ok tata!!!!

2 comments:

  1. bam bam tanda sdg berbahagia... muahahhahaha...
    *mode: sdapkan diri sendiri juga... ;)

    ReplyDelete
  2. haahahahahah tula pasal kan heheh

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers