10/07/2011

selamat berhujung minggu....

kejap je kan dah jumpe hari sabtu n ahad balik.. masa memang cepat bejalan....nak cite ape ek petang2 ni emm kite cite merapu2 jela k....

ape program korang minggu ni? aku ni tiap2 minggu adalah bz yang teramat sangat..... mcam2 hal nak disetelkan ....mcam2 hal yang mendatang sejak dari raya membawa lah ke minggu ini.... 

ape pun dalam hujung2 minggu yang telah dilalui sempat la jugak terselit tetamu  di kalangan sahabat n saudara mara datang menjamu selera di micasa ku :-)... memang aku suke masak!!! jadi bile ade je yang call nak datang rumah .... zazz terus g pasar beli barang n masak.... siappppp!!!! ala bukan masak beria pun masak simple2 je...tapi yang penting aku sukeeeeeeeeeeeee......boley kan aku je suke yang tetamu tu ??? hahahah belakang cite kan.. asal lauk pauk setel maknenye dorang sukela tu kannnnn???

salah satu episod tetamu nak datang makan yang sempat disnap .... hehehe time ni lauk main nye tak letak lagi tu yang ade ruang kosong tu... menu nya adalah.....

-ikan gerut2 goreng bercili
-ayam masak kicap
-sayur campur 
-kari ikan

jangan kutuk saya ye....aku tau setting pinggan gelas segala adalah suram n tidak lengkap hahah aku main susun je... maklumla baru pindah mane ade set pinggan / gelas cantik2 n segala hiasan bagai...nak letak napkin tapi tak reti nak lipat... so sorok jelah pastu ganti ngan tisu ;-p .... n aku pun perasan atas meja makan kene ade gak la letak bunga2 baru cantik n menghairahkan gitew auww.. ni jangan la cakap kat meja makan umah aku kat memane pun tak ade sekuntum bunga lagi... tula nak beli tapi tak sempat....dulu dah survey dah kat ssf memang dah ade dah aku bekenan tapi tak beli hari tu aku beli benda lain ... ok lepas ni kene  pegi n terus grab!!

**tengok pic kat bawah ni kosong je kan? 
ok next project adalah menambah eksesori plak bagi manessssss micasa saye ;-) mcam saya***
bila tetamu dah balik sume kene kemas balik mcam biasa.... tak boleh ade ape atas meja ni hehe aku sakit mata semak2 .... ingat lagi time dulu2 kat umah mama... aku kene marah ngan mama sebb aku awl2 dah kemas2 meja die sampai kosong padahal mama n abah nak repeat makan bersama anak2 lelakinya hahaha jawapannye sorry hahah anak perempuan tak benarkan letak mcam2 atas meja so dorang pun redha jela hahaha bile dah kawin ni n aku dah dok jauh sikit seronokla dorang kan .... yang lawak bile aku balik umah mama sume clear hahah takut kat aku kot ;-P

ok sejak2 ni aku malas betol nak snap2 pic guna camera... ntah la kenapa sume aku gune bb je kalau nak snap ape2 tapi habuannye mcam nila pic gelap la itu la ini la eh apsal ek bb teruk sangat ek?? ke bb aku je? eh bencila plak ... lepas ni aku gune balik la lumix comelku itu... tak semangat je tengok pic gelap2 nih...rase nye dahla kot aku dok merepek kat sini kan.. kang naik meluat plak korang... 
ni kat opis ni dok pasang kuat2 bajet 2011 .... 
heheh semoga ada berita baik bagi penjawat awam mcam aku ni ......





No comments:

Post a Comment

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers