10/27/2011

danish lagi...

ni kisah dah lame tapi mcam baru la jugak... last n3 kan baru aku cite danish demam malam n mata merah sebab virus.. elok dah baik semua kene plak satu lagi dugaan... aku malas nak taip banyak aku letak pic je nnti cite2 sikit kat pic tu...punca jadi mcam ni sebab die melompat secara over.. lompat lompat kata then tepelecok...tak pasal2 aku n mr.papa pecut dari opis ke rumah baby sitter ambik danish g bwk ke pantai hospital...

ha uols tengok jari kelingking die tu dah bengkok kan.. ngeri okeh...

ni dah x-tray... mujoq tak patah doc cakap kaki jari die dislocated.... caranya boleh tarik je betulkan...eh korang nampak ke?? sorry mcam biasa bb aku memang cameranya prob la..

ni la pakar tulangnye .. dr yeak.. doc ni try tarik tanpa bius tapi tak berjaya..sebab danish menjerit n meronta2 n urat danish time tu tengah bengkak .... doc cakap danish kene masuk operating room sebab die nak bius danish n nak tarik jari tu secara danish tak sedar ... kalau tak boleh jugak die terus nak operate danish.. aku time tu perasaan ni Allah je yang tau... yela kan mak mane yang tak cuak n sedih bile kene mcam ni ..dengar mcam tak de ape kan tapi aku tetap sedih menangis sgala mengenangkan anak aku tak pasal2 kene masuk operating room.. haih ntah la kalau diingatkan detik tu aku hanya berdoa supaya lindungi danish dari kene operate or jangan ade ape2 komplikasi yang tak baik selepas dibius.. serius time ni memang aku pikir mcam2 yang negatif....

 danish kene admitted dulu sebab die kene puasa 3 jam sebelum bius .. time ni aku sedih sangat tengok die.. die nak minum tak boleh die nak susu tak boleh... nangis2 die time tu... aku pujuk2 pastu die tertido.. mata aku bengkak2 menangis tengok die tido..
tengah sedap tido ... tibe2 nurse datang suruh danish ready nak bawak g operating room...ape lagi uols... meraung la ..
mujoq la kakak nurse ni pandai pujuk danish... tu la baru ok sikit.. time ni die mengaku die spider man.. terus buat muke tabah... cayalah anak mama.... tapi hati aku tetap sebak...

dah ready... aku tak masuk sebab aku memang lemah semangat kang aku pengsan dalam tu satu hal plak kan.. jadi ambil langkah selamat mr.papa jela yang teman.. sian kan tengok die baring mcam tu.. tapi memang anak mama ni kuat sangat!! sikit pun die tak nangis... cool sangat semua nurse dalam bilik ot tu puji die n suke kat die.. mama bangga ngan abang!!!! abang spiderman mama!!! 

mr.papa dah ready salin baju bagai... danish pun nampak ok bile ade papa kat sebelah... hahah suke tengok pic ni... danish manes sangat mr.papa comel sangat hahahahah.... n tak lame lepas tu mr.papa pun masuk n aku kene tunggu kat luar... 
depan pintu ni la aku 2 jam tunggu sambil menangis n berdoa supaya danish ok n semuanya lancar...aku menangis mcam nak ape uols. orang tengok aku pun pelik.. lantak la situ aku dah tak heran dah semua tu..time ni jugak aku ak putus2 update kat fb.. bile baca comment klik2 semua lagi aku meraung.. anyway tq kepada seluruh sahabat dan keluarga yang tak putus2 bagi aku semangat n doakan danish.. hanya Allah je yang dapat membalasnya..

syukur alhamdulillah danish dah sedar n dah boleh balik ward.. time ni die peluk mr.papa memang tak lepas tu pasal mr.papa kene naik welcar heheh... senyum pun taknak...
mr.papa heroku!!!! ewahhh heheh i luv u sayang!!! mr.papa memang cool.. aku rasa danish memang perangai sama ngan die kot ...i love u very strong sayang!!!!!
baring dulu rest kan diri di atas katil.. terus mintak susu!!! yela kan berapa jam tak makan minum memang lapar la. sebungkus chipsmore setel!!! nasi lauk kari ayam mr.papa n aku setelkan .. sedap plak lauk hospital nihh.. ;-P

ni dah nak balik dah... dah pukul 10 malam time ni.. syukur tak kene duduk ward lama2 letih aku... lagipun ryan pun ada kat umah babysitter.. sian budak bobot tu rindu kat kitorang....setel je segala bayaran semua ohh tq so muchh MAA insurans!!! terus amik ryan...n terus zzzzzzzzzzz


itulah sedikit sebanyak kronologi danish kene musibah tempoh hari.... bile teringat detik tu n tengok pic yang kat atas ni aku jadi sebak hahahhaha aku ni cepat touching tau.. bab anak2 ni memang aku cepat je nak meleleh.... ntahla hahahah

ok uols babai.. mrpapa heroku dah nak sampai dah.. 



1 comment:

  1. mcm mn blh jd cam ni nana? cianya tgk hensem boy ni....

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers