11/01/2011

micasa saye....part 1

walaupun rumah saye still kosong tak nampak seri sangat tapi takpe la tempek ajelahh... hahah nak tunggu beserinye bile kan ...slow2 la kaedahnya...

ruang tamu saya ;-)
kitorang jarang sekali duduk di kawasan ni ;-) port golek2 adalah diatas ... tu kite letak kat n3 lain 
yang bertajuk micasa saye...part 2 boley kan....

ruang makan saya ;-)
pic gelap sebab snap malam... n tak pasang lampu ;-p

ini dapur saya ;-)
bila dah dapur ade kering n basah kan ok yang ni adalah yang kering yang basah aku tak snap lagi heheh....

ini dapur saya lagi ;-)
tadi pandangan belah kanan ni pandangan belah kiri plak... watermak aku letak kat sinki tu sebab sekarang kepala paip tudah tukar yang lain heheh ni pic lame ... tula pasal kene buat part 2 plak lepas ni.... harap maklum tq

ni bilik anak2 bujang saya
katil ni nampak single tapi sebenarnya double hahah yang seketul lagi boleh simpan kat bawah bile tarik die boleh sama level ngan yang satu lagi so nampak la mcam queen.. canggih kan hahah ok aku jakun..

 hambik!!!!! mahapp aku geledah2 pic sekali jumpe pic lemari hanak2 hahahaha... tak salah kan tempek kat sini jangan carutkan mak yee nyah....

tapi nak cite sikitla kan...sejak pindah ni aku memang tak simpan baju2 anak2 banyak2... yang ada ni semua yang masih pakai n muat n yang penting2 sahaja yang lain semua dah masuk kotak (baju baby) n sedekah kepada junior2 (anak2 sepupu) mana tau kan coming baby nanti girl plak kan dah tentu la semua kene beli lain kan cewahhh kalau boy jugak menjawabb la hahah .... tapi tula aku memang mengamalkan konsep 5s dirumah ku setelah ofis pun buat 5s.... SISIH , SUSUN, SAPU, SERAGAM, SENTIASA AMAL.. resultnya rumah tenang dan damai serta kemas dan bersih tanpa barang2 perasaaan yang asik dok sayang2 tapi akhirnya mensemakkan seluruh daerah rumah.... 


sekian...

8 comments:

  1. dik; admiring it..nice..akak pulak tgh mula balik nak house hunting sejak pindah negeri baru ni...x sabar nak restart it again

    ReplyDelete
  2. lily: hahahah tq laling.. kemas la bile nak snap kalau tak pitam ;-p

    potpetmama: tq akak.. ha tula pasal sekali dah start superb la nanti kak hahah

    ReplyDelete
  3. ya allah.. cantiknye rumahhhhh.... sape design nih? ;PPPP

    ReplyDelete
  4. haaa saya akan buat n3 khas untuk anda wahai designer

    ReplyDelete
  5. cantik lemari tuk anak2 tu...tu beli siap atau tempah ek

    ReplyDelete
  6. anon: tq

    nurul: tq babe... tu tempah ;-)

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers