11/28/2011

aku maafkan kamu....

tajuk n3 ni adalah tajuk lagu hahah lagu tu tengah hot sekarang kan.. aku suke gak lagu ni tapi kadang aku pelik n rase lawak bile dengar suara abang jamal tu menyanyi mcam kesian pun ade hahahahahahhaha.....

tak de kene mengena pun tajuk ngan n3 ni.... seeloknya aku letak tajuk kamu maafkan aku .. sebab aku sangat malas nak update n3 hrini.... badan tak larat n rasa tak sihat sangat2.. ape pun syukur alhamdulillah urusan nikah kawin adik ipar saya selamat berjalan dengan lancar di kedua-dua belah pihak.... sangat meriah sangat seronok!!  

untuk melepaskan rindu uols kepada tuan punya blog disini saya lampirkan secebis foto diriku yang maniss ;-p




2 comments:

  1. very sweet n neat...beli dr warna ke ni? if yes,we want 2 keep in our fb :)

    ReplyDelete
  2. yess daling hehe tentunya dari warna!!! ehehehehe

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers