4/03/2011

sesi luahan hati

awal2 hari aku dah nak luahan hati bagai... yes... sebab kat blog ni jela tempat yang sesuai untuk aku luahkan segalanya .... sapa2 yang terasa terpulanglah ok .. ni blog aku aku punye suka nak tulis ape....!!

aku ni bukan ape aku geram sangat tau ... geram to the max... ini adalah berkaitan dengan kerja aku la... ok aku ni keje dari kalangan kelas bawahan ... ok takpe mak redha :)... 

jadi antara kerja hakiki aku , kadang2 bila ada sesetengah meeting tu aku la jadi tukang klik2 slide/ tukang taip2 apa2 yang dalam meeting tu...korang penah tak penah tak jadi mcam aku ? emm tak penah kot ek aku je kot hahahah....

disini aku nak luahkan isi hati aku sepanjang aku jadi tukang klik2 ni aku panggil keje ni tukang klik2 .... keje nye kacang je  sebab sume dah ready just klik2 situ je bile bos present aku klik2 next2 n next so mudah je kan... tapi yang jadi hal tu bukan ape.. bile dah kite tenang dengan kerja tu ade plak orang tepi2 suruh itu la suruh ini la pastu ok lagi.... bile part nak taip balik apa yang cadangan2 dalam meeting tu kan.. kadang tu untuk pengetahuan bile kite tengok memang mudah je nak taip je tapi bile dah depan2 orang besor2 benda yang senang pun jadi susah tetibe tau... paham tak paham tak ape yang aku sampaikan ni... tak paham takpe memang aku meroyan sesorang je nih huhu....

yela tolong la faham  kalau aku ni terslow sikit depan2 tu ,,, memang aku mengaku aku memang slow sikit bile depan2 orang besor ni pastu banyak sangat arahan pada masa yang sama orang ni nak cakap orang tu nak cakap aku nak dengor mane satu pun tak tau tapi yang nampak buruknye aku la sebab aku yang pegang keyboard n mouse !!!!! 

aku cukup tak suke keadaan ni ....aku dah cuba yang terbaik ....untuk bagi lancar selancar2nya..tapi kadang tersilap sikit tu faham la keadaan aku time tu ... cer kome yang duduk tempat aku tu haa aku berani potong kain aku pakai sekarang ni kalo kome tak ade buat silap mcam aku... ha kan dah kuor cakap perak aku **saya anak jati perak**

aku tak salahkan bos .. sebab die adalah bos ..... tapi aku rungsing orang2 yang si sekitaran..boleh tak jangan mcam bos jugak kalo rase aku slow ok mai dok sebelah aku terus tolong buat kan ke ape ke ni tak tecakap cakap terbisik2 aku getik btolll!!!!jatuhnye aku gak mcam orang bodoh kat situ... padahal benda tu simple je....

pada siapa yang penah lalui pengalaman ni faham la kot ap aku maksudkan.... kadang tu slide orang lain bagi last minute aku just jadi bidan terjun tapi tetap disalahkan jugak kalau ade spelling error ke ape ke.... tensen tak??? tensen kan? memang ade somebody kat ofis aku cakap kene blajar kene blaja ....what da hell?? ???!!!!!!  ni bukan soal kene blaja ke ape.. ni soal kusut n rungsing....paham tak paham tak??

pendek kata berat mata memandang berat lagi bahu memikul....yang penting tolong... ni tak ... bagi arahan mengalahkan bos2.. aku kusut nak ikut mane satu memang la ikut bos tapi dah dok bisik2 dok cuit2 suh aku tukar la klik la apahal luuu?????? tak pun diam je dah biar aku dengar bos je cakap kan senang?

emm tengok la nanti mesti jadi isu bile post ni kuar!! feduliksss ??!!! ada aku kesah? ni BLOG SAYA...

dah tu je meroyan saya hari ini ....

3 comments:

  1. sian...org tepi2 tu jahatnya kaco

    ReplyDelete
  2. isshhh jahat nya yg tepi2 yg byk mulut tu...

    ReplyDelete
  3. x banyak mana pun msalah tu jika nk dibandingkan dgn bebanan/tgjwb org lain...

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers