4/05/2011

tahniah part 2

ingat tak n3 yang ini
ok harini baru ade mase nak tulis.... dari pagi tadi ada meeting ni baru setel..bermeeting dengan perut yang kosong .... tak sarapan... angin masuk so tak payah makan lagi kang jadi muntah n pening...update blog kesayangan dulu ;) 

tajuk sudah lari...dan kite kejar tajuk tu balik.. 
ok n3 ditujukan khas untuk my lovely hubby a.k.a MR PAPA .. walaupun aku tau die tak bace pun blog aku ni ha hahahahahahah kalau paksa baru die bukak lepas tu drop aku sampai sudah hahahaa.....romantik tak laki mak?? ***pengsan**

next week aku akan berhenti keje bercuti panjang.... tak la panjang mane pun tapi dalam 2-3 hari la jugak.... pada aku panjang la tu :-p... cuti sebab nak g teman mr.papa ke kl ... mr. papa dapat

ANUGERAH PERKHIDMATAN CEMERLANG KEMENTERIAN PERUMAHAN 
DAN 
KERAJAAN TEMPATAN

makanya kami anak beranak akan lah follow mr.papa g ambik award tu ;)...bagi sokongan la sikit kan kat die.... sian plak die g sorang je pastu aku dok meroyan sesorang kat sini tanpa ada perasaan so adalah tidak patut.. aku memang comfirm follow mr.papa tapi keberadaan aku dalam majlis tu adalah belum ketahuan lagi...yela mak kan ada anak kecik.. mak tak de bibik... ate mane nak campak budak dua orang tu kan... takkan la nak kunci kan anak-anak bujang aku tu dalam bilik hotel tu kan... **eh ade ke mak bapak mcam tu ??**.... takpe part tu kite fikir kemudian ..lagipun mak tak kisah heheh asalkan ada di sisi si dia cewwahh...

ape pun syukur ku panjatkan kepada Allah swt dengan rezeki ini. thank you Allah ... semoga mr.papa lebih berjaya untuk masa2 hadapan.. kami anak beranak proud of u papa!!! ..hahah tetibe aku tak reti nak tulis ape dah ... ** part ucapan aku memang fail** 

ok ... kroni dah ajak makan.. stop dulu kat sini okey.. tata .....

2 comments:

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers