4/05/2011

tak ada tajuk tapi banyak gambar

tak tau nak letak tajuk ape...sebab aku tak ade idea nak cite ape tapi nak update gak blog ni heheh... tak mau cite tensen2 dah ..yang dah berlalu biarlah berlalu.. cakap banyak pun kang buat orang menyampah...ok mak dah emo!!

n3 ni nak letak pic yang boleh menenangkan hati aku dan meggembirakan jiwa...mari kita layan gegambar dibawah :- (simbol kegemaran aku)

ni pic semalam.... tak sempat nak update semalam :) himpunan gambar2 bersama rakan dan taulan dan keluarga terchenta!!!

dimulakan dengan
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
muka tuan punya blog ;) 
**tula hp aku yang nazak tu sian kan die huhu..bile la nak ganti huhu***

 diikuti pic  kakani secara solo...kecik molek je orangnye ....
ni la orang yang paling lama bertahan dengan meroyan aku ...dari bujang serumah
sebilik sebantal sampaila aku anak dua ni die jela aku cari bile susah dan senang ;) 
sayang kamu kakani...eh kakani kite tak jumpe pun kan harini?
huhu kamu bace kan blog aku ni kan kan kan heheh
sebenarnye ada sorang lagi tapi die mc semalam ....jadi kakcor kamu tak ade la dalam n3 ini
ape pun aku tak lupe kamu .... muahh untuk kakcor :)


disusuli oleh nani die muda dari aku jadi tak ada la panggilan kak kat depan nama die...die ni pun 
kawan baik mak...mak suke gaduh ngan die sebab mak suke jeles kat die 
..budak ni lawo dah ade anak dua dah  tapi perut die kempis tak mcam 
perut mak!!!**lap air mata bercucuran**  kitorang selalu semayang sesame...
pstu gaduh dalam surau hahahaha....

gambar kat bawah ni gambar pemakanan....pikir sendirila sapa empunya 
makanan2 berikut...malas nak taip ;-P



sila abaikan perut mak itu ye...mak baru 9bulan   
bersalin ye **tanges darah mengenangkan badan dan perut tak kempis2**
biarla tunjuk pic ni pun takkan nak tunjuk pic lawa je hari2 kan..eh lawa ke mak ni??... 
muntah sekarang!!! 

 ok habis part bersama rakan dan taulan kite beralih kepada bersama keluarga pulak :)  

balik keje dalam keadaan tak best tapi bile terus disambut dengan 
*
*
*
*
*
budak yang banyak cakap ini **danish tak reti senyum lah**

dan budak bombom ni  terus hilang tak best tu jadi sangat best!!!!

 hilang segala tensen mensen mak!!! bile dah bersama lelakian2 ini !!!!
ok itu saja nukilan pada hari ini ;) jumpa di lain n3 ya tata!!!!

3 comments:

  1. yea betul! 9 bulan pun dh boleh turun berpuluh puluh kilo... lagi setahun insya allah boleh selim!!

    ReplyDelete
  2. huhuhu naik badan 9 bulan bepuluh kilo cepatje .. tapi nak turunkan 9 bulan pun tak cukup huhu venciik!! heheheh

    ReplyDelete
  3. bagus rakan taulan blh hibur kn hati....nnti jenab teringin nk joinn klu tgh tensen....hehehe

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers