4/07/2011

cerita hari ini....

hari ini hari jumaat .... mr.papa pukul 5pagi  dah siap2 nak ke kl ade meeting.... so i pun bangunla jugak pagi yang seawal itu... ye ye saya tahu anda semua rileks je kan bagun 5 pagi hari2.. i tak ye puan2 .. dengan bangga nya mak nak kabo mak bangun hari2 adalah pukul 6.30pagi ye ... takpun pukul 6.45 kadang tu pukul 7.00 haa udah aku semayang subuh pun subuh gajah !!!!!! **sila jangan tiru aksi ini di rumah anda !!!!**

bile dah bangun awal buta maka tahap kerajinan adalah meninggi....saya menyapu rumah saya dalam keadaan aman dan damai tanpa ada sebarang gangguan..kerana hero2 comelku sedang beradu.... sapu2 dan sapu .. lap2 dan lap.... lepas tu tengok jam still awal lagi untuk bersiram.... jadi aku pun landing la kat tengah2 diantara danish n rayyan.. perghh sungguh indah bile ade kat tengah2 tu dua2 hadap aku pastu tenang je rasenye... lepas tu terus aku hanyut!!!!!

sedar2 si rayyan dah duk kat bawah meja yang abangnye dah melompat2 jadi ultraman superman cicakman.... bagus!!! mama nye boleh plak membuta mengalahkan anak2! aku penat okeh tadi kan aku menyapu n mengelap ?!! :-p.....

ambik!! sekali lagi bersubuh gajah aku semayang... pastu kelam kelibut mandi ....siap2 makeup2....ok dah siap2 nak dukung rayyan turun ... die berak la plak... dah kene senseng tangan baju kisahkan plak pembersihan salin pampers bagai...... adoii penatnye la bile mr.papa tak ade... kalau tak tiap2 pagi bab anak2 setel!!!!!! ... heheheh

oklah itu je la nak cite harini...ceritera gelabah aku di pagi hari sebab terlajak tidur hahahahahahhahah.......


pecubaan bergambar beramai2......

 ....geng dah call ajak merayap dalam keadaan poket kosong.... babaiiiiiii

1 comment:

  1. adoiii... nasib xmain bakul sampah mcm zara... masuk almari ke.. ;P

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers