4/10/2011

fakta saya

  • saya harini tak tau nak update ape
  • berat saya tetap sama setelah berbulan2 usaha untuk turunkan...tapi tak berjaya...
  • esok dan lusa saya berada di kl meraikan mr.papa
  • saya tak ade duit **tak ade duit tapi berangan macam2**
  • baju raya tak beli lagi selagi tak beli baju raya saya akan kusut
  • ade duit lebih saya nak beli tudung fareeda **kutip duit masuk tabung**
  • ada duit lebih saya nak beli handbag banyak2 -coach lagi  n gucci pilihan dihati **batuk2**
  • ada duit lebih saya nak beli jam tangan saya lagi...
  • sampai sekarang luka hati saya kepada seorang sahabat itu masih lagi berdarah :.-{
  • mascara saya dah nak abis
  • saya nak tanam pokok2 hijau di halaman micasa saya
  • saya baru beli tudung beharga rm20 **perlu ke letak kat sini?**
  • saya banyak keje kejap lagi saya sambung balik buat keje
  • hp saya sangat nazak dan perlukan yang baru**semoga hrini  mr.papa terbaca n3 ini**
  • saya sayang blog saya sebab saya boleh suka hati nak tulis apa...
  • saya rasa saya nak tukar kereta kelisa saya 
  • saya pantang!! orang buat kerja tak abis n tak kemas




 SEKIAN SAJA CORETAN KU PADA HARI INI ........







No comments:

Post a Comment

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers