4/25/2011

cerita mama saya

masa adalah tiada dengan kerja yang agak bertimbun dan banyak plus malas menaip tapi nak jugak update blog kesayangan so i letak point2 je ....
  • mama  suke saya masak untuk die....
  • mama  suke bagi ceramah agama kepada saya ...thanks mama :)
  • mama adalah pendengar yang sangat bagus di abad ini....ko cite la ape pun sume die okey...n share la apa saja.. n yess i share segalanya dengan mama smpai sekarang.... luv u mama!!!
  • mama selalu tempahkan baju untuk i...dari anak dara sampai i dah anak 2!!! hahah keji tak i?? nak buat mcamane kan dah mama rajin membeli n suke tengok orang pakai cantik2...eh cantik ke aku?? *** harus lepas ni aku dapat komen yang membenci diriku ... fedulikss ***
  • mama sangat elergic kalau die dengar aku pukul or marah danish .... 
  • mama seorang yang suke membebel!!! tak suke tapi bile dah lame tak dengar jadi rindu
  • mama sangat sayangkan menantu-menantunya... ada 2 menantu setakat ini mr. papa n my sil
  • mama ape2 mesti cari i dulu .... yela sebab i kan anak tunggal fomfuannye so sape lagi geng die kan....i juga adalah penasihat die dikala die berduka atau dirundung prob jiwa :-P
  • mama selalu risau tahap max!! kalau sesuatu benda tu mesti die risau gile!
  • mama selalu datang jaga danish n rayyan bile babysitter cuti g hospital...
  • mama suke shopping!! so perkara itu telah diperturunkan kepada anak perempuannya yang gojes 
  • mama tak kedekut..part ni paling best!!! 
  • me n mama selalu gaduh.....pastu baik balik hahahahahah....ntah ape2 kan...
  • sehari hampir 9 kali mama call ...sms  jangan cakap lah!!
  • mama n mr.papa suke bersms bersama mengutuk i....komplot menantu dan mertua!! mr.papa suke mengadu kat mama kalau i pukul danish ke...baju i tak cantik ke....i sikat rambut pun leh jadi bahan dorang ...sabar jela...
  • ape lagi ye nak tulis...em dahla kot tak larat dah nak taip nihh banyak lagi kalau nak list....dipendekkan cite kakak sayang mama sangat2!!!!!! muah2!!!!





inilah mama saya bersama danish bermuka blur n rayyan si budak boolat




begitulah cite sikit2 tentang mama saya....emm mcam la aku sorang je ade mama best kan... sume orang kate mama die best ...tapi ni blog saya saya nak tulis ape saye punye soka bukan? :)
ok tata .....

saya sayang mama saya ;-)

3 comments:

  1. si kecik ni memang bambam kan...geram tgk

    ReplyDelete
  2. harus... sape lg nk puji mak kita kalau xkita sendiri... kekeke

    ReplyDelete
  3. kakyati: heheheh haah die ikut kite kakyati oii aje bambam mak dan anak hahaha

    kakmawar: kan heheheh

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers