3/30/2011

tak suka stress

sapa suke stress mai habaq mai kat cheq ?!!! 

saya paling bosan n tak suka dengan keadaan stress sebab bile saye stree saya akan jadi seperti berikut :- 
  • sakit  bahagian depan kepala sebelah kanan ( faham kan penerangan saya ) * mr.papa urutkan kepala owhh sungguh sweet kan.. lepas tu bile aku suruh urut sampai aku tidur terus die tepuk kepala aku sweet jugak kah???
  • susah tidur... jadi berangan la lebih baik ;;;; tp bila berangan dalam keadaan stress die jadi berangan yang tak melayannkan boleh plak aku berangan nak duduk dalam istana **layan tak layan tak layan tak??** eh kalau jadi puteri raja mesti tak stress kan???
  • susah nak bercakap huhu mak diam je semalam sian kat anak dan laki mak dorang berdialog sesama sendiri je ... me? layan cite drama 5 disember emm ok gak si budak nabila tu blakon ...
  • tak boleh lipat kain ...dah tak pasal2 kain jadi dua bakul nak kene lipat malam ni tu pun kalau harini aku tak stress...
  • tak larat nak makan .... part ni mak suke :).. dengan harapan boleh turun 7 kg terus!!! ... tapi sekarang aku dah lapar... jap lagi nak g mentedarah...
  • fikiran dan jiwa menjadi kusut n serabut n rase tak tentu arah...jalan mundar mandir kedepan kebelakang ok part ni i tipu ;-p
  • berpeluh dingin nak muntah
  • muke jadi tak cantik **eh cantik ke aku? sila ludah ;-P
  • tak dapat masak untuk mr.papa untuk anak je aku gagahkan ...bapaknye takpe perut orang tua boleh tahan kalo tak makan kan tapi anak2 tidak :) **boleh kan alasan cam ni??**
  • tak menyapu rumah pun semalam ..
pendekkan cerita bile stress aku jadi MALAS   








*picgoogle*

bila la nak jadi perut n pinggul mcam ni?!!!!belly dancing dah lame gile dah join tapi tak jadi pun mcam ni tipu tipu tipu tipu ;-P.. ohhhh STRESSS TELAH KEMBALIIIIII





SEKIAN SAMBUTLAH SALAM SAYANG DARI SAYA si gemuk yang lapar

4 comments:

  1. Jap gelak dulu sbb entry ni kelako... tp tumpang stress jugak sbb xtau apa sbb haku pun stress... mood xada... bila mood xada rumah adalah kedaung.. tp masa mood xada lah anak sakit ler, bapak sakit ler, rumah tetiba nampak habuk tebal 10inci... apekah?

    ReplyDelete
  2. huhu kan benci kan heheh.. ntahla saye benci sungguh stress mcam ni hahahah ape bende pun tak jadi hahah..

    ReplyDelete
  3. me, me me... sy pun stress jugak... pasal ape ek? ntah la... bnyk sgt peyumbang kpd ke'stress'an ni.. smlm dpt sms dr en hubby yang bertanyakan "stress x? jom tgk wayang?" aku pun ape lg... gedik le suke smbil membayangkan kedai crocs kt JJ tu.. last2 ble die dah kenyang mkn nasik kt umah bleh plak die ckp "rase penat plak nk kuar, kite tgk wayang weekend ni la, kt kl" ok.. stress blikk....

    ReplyDelete
  4. cik moon :hahahahahahahah stresss on n off kan baru nak hilang pastu datang balik kan hahahahahha

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers