3/27/2011

projek mengidam

terlepas jugak mengidam aku......!!! sungguhla susah nak carik!!! satu ipoh tak adeee huhu... kene ke kl jugak...mujur la ke kl sabtu ahad lepas .. jalan2 jumpa jugak la ini

dari peknen kan ryan sampaila dah dekat 9 bulan dah... semalam baru dapat telan kak raspberry ni .. jumpe je buah ni hati aku tuhan je yang tau berlagu girang!! rase nak telan sume yang ade kat situ.. perghh harga mahal nak mamp!!! hahah mengidam punye pasal mahal pun mahal la... sekotak rm30... mahal kan? emmm pada aku mahal la kan aku kan orang kampung tak penah makan buah memahal cam gini...

 sesi berebut telah bermula... tangan mak.... tangan anak2... eh bulat2 tangan anak anak aku ni ye tangan aku je yang runcing :-P sila muntah hijau sekarang!!

budak ni tak ade kene mengena dengan projek mengidam ini ye... tapi nama pun hantu buah buah ape pun die telan jadi diela yang mengalahkan aku makan buah ni .... sian anak aku ni baru dapat merasa buah ni dengan real :) selalau makan dalam yogurt je heheh .... tapi serius kat ipoh sumpah susah nak cari buah ala2 mcam ni...pendek kate buah2 import tak sampai ke ipoh kot.. jadi anak2 ipoh mcam anak aku ni jakun la sikit kan....

 orang tua2 cakap kalau anak meleleh air lior nye mesti ade benda yang maknye mengidam mase ngandung tak dapat.... yes memang la aku mengidam si raspberry ni ha ni baru dapat... jadi orang tua2 jugak cakap bile dah dapat benda yang diidam tu bagi jugak kat anak ... nah aku bagi kat die bebijik2 siap marah2 tepuk2 tangan aku nak lagi aku suap kat die sampai ke pipi2...**tapi anak mak tetap meleleh gak kadang2 air liornye... mr.papa cukup marah dengan mitos2 mcam ni hahahaha die hangin je kalo orang cakap sebab mengidam la ape la padahal anak aku nak tumbuh gigi heheh***

see... punye la sedap siap nak buat cincin hahahah.. danish oh danish....


 em sape yang perasan dalam fesbuk aku dok meroyan mengidam nak makan benda2 seperti di bawah ini....haa semalam gak aku dapat makan sume ni heheh... rapat mata aku tido malam tadi tau :-P
**** diet telah terbabas ****

No comments:

Post a Comment

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers