3/27/2011

krinologi kembang - kecut - kurus

sape nak tengok fasa2 tumbesaran saya?!! meh sini meh sini ...

saje nak tempek2 pic2 dari nak peknenkan si  ryyan sampailah sekarang emm nak tengok ade beza ke tak...tak taula sebab ape... timbang memang ade beza banyak kg la gak dah turun tapi still belum capai lagi berat ideal **lap airmata n hidung**, baju pun dah banyak baju kebaya lama boleh pakai balik :) ***tepuk tangan untuk diri sendiri**** tapi nape aku rase aku same jee?? taknaklah dicop tak bersyukur.. ok aku bersyukur..walaupun banyak lagi kene turun kan berat tapi aku suke sangat dalam masa dekat 9 bulan usaha usaha aku ade gak la nampak hasil nye..... tapi usaha mesti kene kuat lagi !!

time ni preggy 6month.... ni kat icu ni jaga danish die kene warded dulu.. 
kembang dan sembab... aku kalau peknen mcam nila... emm ni je pic peknen yang ade dalam simpanan aku ...serius aku memang tak suke begambar bile peknen ni huhu rase diri sangat buruk leher hitam muke sembab badan kembang ohh sungguhla buruk!!


okey beralih kepada gambar dibawah... jangan lari jangan pitam ye.... ni la aku time ni nak beranakkan si bombom rayyan.. hahah dalam labour room... hahah tengok pipi dh mcam apam kan??sesekali tengok dah rope jantan pun ade aku ni hahaha,,,
time ni berat adalah 98kg!! dengan bangganya kan...konon pose dari tepi nak menampakkan keruncingan pipi dan dagu tetapi tanggapan adalah meleset .... ahahah sungguh meriah badanku time ni semeriah hidangan di sebelah itu sedappp tauu!! hilang sakit aku mentedarah sume ni heheh ... sebab hidangan lazat ni gakla aku kuat nak teran si rayyan kuar hahahah..


sepatutnye lepas pic nak bersalin tu ade pic dalam pantang pulakkan... tapi aku cari2 korek2 tak jumpe2 pic dalam pantang heheh so kite skip terus ke pic lepas pantang...merangkap gambar raya keluarga tahun 2010... time ni ngam2 45hari lepas bersalin..berat adalah di skala 88kg
kenangan raya diriku dikala 88kg huhuhu baju ni dah selamat dah aku sedekahkan kepada
yang memerlukan :) ..beli pun last minit sebab tak ade mood nak raya ..


adoii tak larat la nak tempek pic satu2 pastu nak tulis sejarah hahaha mak ade keje la plak... maklum jela kan mak ni koje.. update blog pun time koje .. bile keje dah mendatang kite kene la stop dlu kan... ok layan pic jela k.. kat bawah ni adalah antara pic yang terkini..... ade beza tak ada beza tak??? ade kan kan kan kan huhuhuhu.... berat terkini adalah 67kg statik di situ setelah berbagai2 iktiar telah dilakukan.....target berat adalah 60kg-58kg doakan saya :)




mak budak bersama anak-anak!!!! watermark perlu kawasan itu supaya dapat mengaburi mata pembaca hahah boleh kan nak feeling2 pinggul kecik :-P
jadi saya adalah berada di fasa kecut...... masih lambat lagi kot nak sampai ke fasa kurus.... sabar jela....
apa kata anda???

1 comment:

  1. insya allah boleh... akak ni lagi lah 2 thn baru ler kurus sket...

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers