3/17/2011

HITAM PUTIH micasa baru ku :)

syukur alhamdullilah dah dekat 2 minggu dah ktorang dok rumah baru ni :) seronok bukan kepalang.. bile dah ade rumah sendiri lain mcam perasaan tu ... saya percaya kepada sesiapa yang mcam saya yang dah lame duduk menyewa bile dapat rumah sendiri pasti akan rase mcam mane i rase .... mesti ramai pelik dlm n3 kat blog ni kejap2 i kejap2 saya kejap2 aku ..maaf la ye tuan punye blog memang suke hati mak pak die je main ikut sedap taip kalau aku maka akula kalau i maka i la kalau saya maka saya la kalau nak rojak letak aku,saya,wa  maka begitulah jadinya harap2 uols paham la keedahnye ok... berbalik pada cite tadi  emm memang saya suke seronok saya gembira eh bukan sume tu same je ke maknenye? 

acctually rumah ni tak complete lagi ... masih banyak kerja2 renovation yang still dalam proses.... nak tunggu 100% siap makan pasir la anak beranak bayar rumah sane bayar rumah sini kan so siap tak siap duduk jela dulu kan... lain la kalo laki mak ni toke balak ke toke pavillion ke kan... pls redha!! kosong lagi dinding2 sume belum start deco2 lagi sume yang ade sekarang hanya yang basic2 jee :) ... sungguh tak sabar nak setelkan segalanya n start penuhkan rumah dengan deco2 yang selaras dengan taste i n hubby :)

kite layan sejenak dengan pic2 yang dilampirkan di bawah :- (simbol kegemaran aku )

bile dah tajuk pun hitam putih gambar juga perlula dari skim warna yang sama :-P 
living hall

dining hall

kitchen (dry kitchen) **wet kitchen tak siap lagi :"(**
family hall
begitulah sedikit sebanyak spot2 area yang disnap :) nanti bile dah 100% complete akan aku tempekkan kat sini secara jelas ye .......  ni kire bagi warming upla dulu kan .... hehe doakan lah agar segalanya berjalan dengan lancar dan cepat setel jadi cepat la saya uploadkan disini :) apa pun saya nak merakam kan setinggi2 penghargaaan dan terima kasih yang tak terhingga kepada designer kami iaitu en shahril dan isterinya pn mawar yang tak jemu2 dalam usaha menjayakan misi dan visi micasa saya ini :) nanti kite cite lagi di lain n3 ok tata......



sebelum itu terimalah cenderahati dari saya 
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*




BULAT KECIK BULAT KECIK BULAT LAH BESAR



BUDAK BOOLAT DAH 8 BULAN






1 comment:

  1. mak terharuuuuu.... sob sob sob... anyway welcome.. ;)

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers