8/16/2012

selamat hari rayeeee

kite ulang tayang gambar raya last year...wahh semangatnye aku hahahah besar dari segala objek2.... baju buruk gile..sebab tiap kali raya pasti ade trajedi baju raya ... jadi ni adalah baju raya blasah namanya sebab aku blasah je pakai baju ni ala2 hijau... baju sebenar??? malas cite hahah sebab ketatttt....

tahun ni pulak dah longgar gile babas plak dah... tak pepasal aku ke kedai ready made beli baju lain... baju yang dah oter tu aku pakai tapi taknak raya pertama sebab die dah kene oter ntah ape2 kan... memang aku memang begini masalah pelik sket...

insyaallah aku balik raya kat perlis... balik bile tak tau lagi esok ke lusa ke... lama nye tak balik perlis ya allah rindunya aku kat perlis tu kat maktok aku kat semua keluarga ku... doakan segalanya perjalananku selamat dan lancar begitu juga dengan anda...raya ke 4 aku balik pahang plak ya allah rindunya aku kat mertua aku terutama mak mertua aku.. 

balik naik ape? hahaha balik naik kete baru gitewww... haa maka diumumkan lah aku telah tukar kereta kelisa aku kepada myvi.. hehehe kereta mr.papa masih tidak ketahuan lagi jadi kite lenjan jela myvi dulu kemana2 .. ada kete baru ni ok la sikit boleh la nak kesana kemari .. kan aku kampung jauh2... oklah bab kete nnti aku cite lebih detail di lain n3 okey... kite raya raya dulu....  okey  kasi aku raya pepuas dulu dengan my new car yang diberi nama whitey cute.... haha gile poyoss....

jadinya di kesempatan ini aku ingin mengucapkan kepada semua rakan2 blogger

 SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN

1 comment:

  1. selamat hari raya nana..apa2 hal nnt roger okeh..blh kita jumpa..

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers