8/02/2012

kosong sikit ;p

haritu aku ade utarakan masalah aku dalam entry ini 
alhamdulillah akhirnya penyelesaian telah dibuat...  dan kini mata aku tenang dan senang dengan keadaan sekarang...

dan ianya adalah seperti berikut ;-
skarang dahla nampak ok sket ....lapang laaa siket mata jiwa ni nengok bilik anak2 bujangn i....semua mainan ada dalam laci tu.... senang keje haku... nampak dalam pic kecik je kan tapi sebenarnye besaq la jugak muatla aku letak segala mak nenek mainan dorang ...mana yang rosak2 n tak sempurna semua aku dah buang...lega...simpan pun buat apa bukan boleh main pun kan....

meja study dorang ni aku hangkut letak depan tv! tapi danish bile buat homework tv jangan sesekali bukak. memang tak jadi la keje sekolah nye..tak kata dia la kan kite pun mcam tu..dapat tengok tv ape pun tak jadi...emmm.rasanya memang ok kot aku letak kat depan tv ni sebab danish dah jadi tabiat die kot skrang ni sambil tengok tv je sambil kaler2 tulis2..spelling bagai..skrang rayyan pun sama mcam tu..ok la kot letak sini...ikut hati taknak tapi dah ad anak mana boleh nak bekonsep sangat kan..kene pada2 la jugak kan.. nama pun family hall...


sedikit kelegaan telah terbit ;)

jom kite cari masalah lain pulak lps ni ;p

No comments:

Post a Comment

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers