4/04/2012

update cepat

nak cite macam2 .. semua sekerat jalan je pastu simpan dalam draf.........

keje datang betimbun.. tula suke kumpul2 keje bagi banyak kan kikiki.....

apa pun ni nak habaq kat semua ... mulai harini fb aku dah lain dah,, yang lama tu ade je tapi aku tak ade kat situ dah hehe hati beralih arah kat acc baru!!! barula rase freshh n best jew sebab kali ni akan hati2 dalam penerimaan kawan2....

baru lah rase bebas di dinding rumah sendiri tak gitew??? jadi kepada sesetengah kengkawan yang aku belum sempat nak add lagi tu mintak maaf ye .. aku kebizian fb kat henpon ni kadang2 ok kadang2 tak ok tak tau apsal.. 

to kakyati, tjah, kakfiza, naurah, verde n ramai lagi kengkawan yang aku sayang n tak sempat nak add lagi jangan kecik hati no.... nnti cheq line clear n phone ni ok cheq cari uols!!!! tak pun uols klik je kat sidebar ni ;-) .... 

kepada rakan2 blogger yang lain jika anda sudi nak add aku yang kurus kudus ni silakan.. n sebelum tu perkenal kan diri dulu ;-) supaya senang nak ingat muke heheh...

sedara mara pun aku tak sempat nak cari balik.. takpe semua slow2 kene buat benda ni.. tak boleh gopoh gapah... nanti pening ....

 salam sayang dari kami!!!! muahhhh!!!!


No comments:

Post a Comment

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers