4/01/2012

double emo ....

emo tak sudah2 aihh.. hehehe ... biasala hidup ni memang mcam tu putarannye ada kala kite emo manjang ada kala kite happy sokmo.. itu la masam manis kehidupan kata orang ;-) ..

motif sangatla letak pic emo anak beranak ni? ;-P

n3 kali ni nak cite pasal hari dalam sejarah.... sabtu haritu kete kesayangan aku yang aku dah beli 9 tahun yang lalu dan diberi nama kelly akhirnya tewas dijalanan.......cewahhhh
macamane boleh jadi? ha mr.papa bawak nak g attend majlis opis die...on da way nak g tu la kene .. ade satu kete msuk simpang tibe2 pstu kete tu tersemput la plak jadi mr.papa yang tengah jalan straight ni terus dumm la ... syukurla mr.papa tak laju n dia tak de ape.... cume  kelly ni je yang kemek sket....

kemek sikit ke? huhuhu pada aku kemek banyak... aku memng tak boleh tengok kete ade kemek2 ni mata jadi elergic huhuh.... kemek sebesar duit syiling 20sen pun aku meroyan apatah lagi sebegini rupe......walaupun si kelly ni dah masuk fasa cabuk ;-P tapi aku sayang diee........ 

pagi tadi kelly dah masuk ward.. tak taula berapa lame die kat sane .... semoga cepat sembuh ye sayang ;-p
ramai yang suruh aku tukar je kete lain ... sebab si kelly ni mcam2 hal dah die buat perangai lately ni...die dak tak suke aku kot...... memang dalam perancangan nak tukar tapi belum sampai masa lagi.... ape pun kite sihatkan la dulu die kan... psl tukar kite cite lain ...

 

pic ni 2 3 hari sebelum kejadian....kengmain mandi2 bunga bagai.... haa lepas dah sihat ni jangan gatal nak g mandi bunga lagi!!!!!!! 




ok sebelum tuan blog jadi mereng cakap sorang2 baik stop dulu... ok tata

No comments:

Post a Comment

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers