4/02/2012

berita baik...

berita baik buat diri ku sendiri je.. setiap orang punyai target ... betol tak? tak kisah ape jua pasti ada target untuk dicapai... ade setengah target nak terus dapat kire yang palingg tinggi la.. macam aku, aku suke target berperingkat so tak la frust sangat bile tak dapat2 kan....

berita baik untuk aku sekarang ni adalah...


aku dah boleh muat baju ni ;-) dari bersalin dulu memang aku target nak muat kan baju ni.. sehinggala hari sabtu lepas baru aku boleh sarung tanpa susah payah n paling best skali kainnya sedikit longgar!!! syukur alhamdulillah... baju ni lame gile dah time baru kawen buat baju bertandang tapi tak pakai2 sebab aku bunting pelamin ...kebetulan baju ni terbesar sikit..bile dah peknen mane la nak sempat pakai kan dah kisahkan mabuk segala....lepas bersalin danish plak aku tak sempat pakai sebab baju ni tertinggal kat manjung.. tak lama lepas tu peknen kan rayyan plak... itula kronologi kisah baju ni.. sabtu haritu nak g kenduri aku saje gatal2 sarung baju ni sekali uols!!!!!! muat tanpa ada benjolan yang melekap elok lurus jee heheh sokeeeee..... ** i tak pakai sebarang korset ;-)** pic ni pun ntah ape mimpi mr.papa nak snap aku heheh selalu jangan harap la die nak snap aku lagi2 pic full mcam ni.... hehe anyway tq sayang kikiki kerana memahami bini u ade blog ;-P

target pertama dah lepas dah baju ni.... aku ade banyak lagi baju2/seluar2 untuk jadi target hahah sebab banyak kg lagi nak diusahakan turun!!! jadi dengan kejayaan yang tak seberapa ni usaha akan diteruskan... aku akan sabar menanti!!! walaupun perit di diri cewahh....

walaupun orang2 sekeliling tak sedar dengan sedikit perubahan diri aku ni tapi aku puas hati at last hasil tu nampak dengan penilaian yang dibuat sendiri dengan menggunakan target2 yang ada..... bahagia sangat bile kite muat pakai baju yang kite rase tak mungkin muat kan??? sape yang paham je boleh paham perasaan aku ni...aku memang rangka besar n susah nak tengok aku ni betol2 slim...doakan aku akan berjaya !!!! 

9bulan mengandung cukup senang naik badan ..... nak turun kan ?? dah dekat 2 tahun kottttt .........sabaq sabaq sabaqq..........

;-)


5 comments:

  1. habaq mai laaaa rahsia!!!

    ReplyDelete
  2. weewiittt.... i paham i paham... rangka besar mcm kita mmg pun.. susah nk nampak.. walaupun dh susut 5kg... mcm akak hari tu tetiba mak2 sedara shahril tegur dh slim... APAKAH?? ter-emo kejap

    ReplyDelete
  3. cheqna: tq ;-)

    babe: ngade aihhh ;-P

    kakmawar: kan... susah btl nak nampak susut badan ni .. akak dah selim gile dah heheh

    kakyati: tq kakyati comey ;-)

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers