4/02/2012

raya...

awal gile cite pasal raya kan.. puasa pun tak abis ganti lagi **matila dah bulan 4 tak start lagi ganti pose!!!!

ni gara2 tailor aku call aku semalam .... die cakap last anta kain untuk raya adalah bulan depan (mei) wahh kelas kau kakzah!!! aku ni mule mcam nak melompat!!! kain tak beli lagi ..........bileeeeee nak beliiiiiiiiiiii??????

heheh tapi tudung raya dah 3 helai aku rembat!! tu sume keje online shopping!! perghh memang puas hati gilerrr walau harga agak mencekik!!! tapi tak sabaq nak pakai raya nanti.. takla aku nampak same jeee .. g keje ... raya.... g kenduri sume nampak samaa je kan... dengan kedatangan tudung raya yang aku baru beli ni mungkin ade kelainan sikit auwwww!!!!




2 comments:

  1. baca entri nana nih dh buat diriku berasa cemas, tgn tetiba berpeluh, sejuk tapak kaki tgn semua, pastu berdebar debar... apakah?? huwaaaa.... xbeli lg.. huk huk huk

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers