1/17/2012

teman setia anda...

sejak kak mawar (designer rumah saya) kenalkan aku dengan si dia dalam pic kat ats ni terusss kami jadi serasi!!!! sejak pindah rumah smpai la sekarang aku tak penah berenggang dengan benda ni...tiap2 bulan pasti akan beli buat stok..

sape2 yang nak masuk rumah baru .. bolehla aku rekemen benda ni.. prob yang selalu terjadi kepada rumah2 baru adalah part di billik air.. lantai mesti mcam2 kesan ade.. dengan si good maid ni korang curah je pastu zazzzz terus segala nya hilang!!! benda magic jugak kirenye ni.. aku sukeee sangat.. memudahkan keje aku....skarang bukan je kat bilik air je kat mane2 lantai tiles aku blasah tapi memang untuk tiles je pun hehe .. kotoran lama pun cpat dihilangkan.. tak pecaya korang g beli skarang...

ok selamat mencuba tata!!!!

1 comment:

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers