1/27/2012

ku telan jua..

malam ni aku akan bertolak ke hadyai insyaallah... lama uols sampai isnin...ikut rombongan opis... tula dok gatai lagi join rombongan at last aku rase mcam menyesal.. eh apsal skrg aku ni tak abis2 menyesal? haritu menyesal ngan makeup harini menyesal sebab join rombongan hahah tu gatai namanya kan...

aku tak tau orang lain ..tapi aku serius cakap aku memang rase tak boleh bile tinggal kan anak2 .. tinggal suami ko boleh ke? hahaha tak boleh okehh... tak penah pun tinggal lame2 paling lame sehari or setengah hari kalau bercuti n jalan2 mesti kene sama2 .... ok saya memang mengada....

tambah plak ank aku dua2 manja tahap max dengan aku walaupun dorang tau mama nye kadang2 jadi singa betina kadang jadi zombie kadang jadi harimau lapar pendek kata aku memang mama yang garang tapi tula kan kalo dah nama mak memang tak akan kemana la kan....berat hati aku nak tinggal dorang .. mcmane sabtu ahad n isnin ni? kalau isnin takpela dua2 g sekolah tak la rasa sangat masa tu berlalu ...sabtu ahad??? ohh kesiannnn ....

mr.papa sebolehnye cakap ok boleh handle yes aku tau die boleh tapi jauh disudut hati die mesti die ade rase sunyi kan papa kan hahahaha....mesti rindu kat diriku ini kan.auwww...ok ape pun aku layan n telan kan jua segalanya mcamane pun kene teruskan takpe isnin kejap je kan **ayat sedapkan hati

tengahari tadi sempat aku balik umah jap kemas2 baju.... sebab? sebab malam kang aku nak puas2 sama2 ngan family aku.... nk cium puas2 untuk stok 3 hari heheh....

dah siap2 lipat rase mcam banyak plak kan tapi sebenarnye sikit je ni bile dalam pic mcam banyak n meriah plak baju2 aku.. sume tudung ekspress je aku bawak tak kose aku nak beiron2....

beg memang besaq gedabak senang aku nak hangkut barang2 yang di beli nnti rasenye kalau aku beli periuk belanga n periuk kukus pun muat kot dalam beg ni aku sumbat sebab baju sikit je....


pasport ni kali kedua baru nak guna hahah sian kan orang lain punye la sampai betukar2 dah aku ni baru kali kedua guna dulu last guna time g bandung !! insyaallah ade rezeki bandung akan kami terjah lagi.... duit pun dah tukar mr.papa yang uruskan semua... heheh tq papa bagi duit belanje heheh...memahami sunggu isteri nye nafsu membeli agak rakus hahaha... nnti duit lebih sy bawak balik ;-P

babai cinta hati bucuk masam notti n mr.sponser aku nihh.. jaga anak2 baik2 tau hehe tapi sy tau sayang memang tereer bab ni hehehe tq sangat2 ..love u sayang kuat2!!!!!!!!!


alololololo intan payung comey domey mama dua orang niiiiii...... memang mama nangis tauu.... haihhh tak penah kot aku jauh ngan dua bodak cute nihhh.... takpe takpe kejap je mama pegi ye !!!!!!!! peluk ketat2!!!


mcamtula kan sejak jadi mak sejak jadi isteri ni sensitip tu lebih ... lagi2 aku ni jenis tak penah jauh tak penah berenggang ngan laki n anak2 tu yang meroyan tu korang layan jela ye sorry k... hehehehe







sekian....






kusut meroyan di hari jumaat.......


p/s
****pssttt tadi kan aku ade dengar salah sorang orang rombongan aku cakap buat ape nak shopping banyak2 sume tu barang siam ewahhhh statement ko makcikkkk!!!!!! ade aku kesahhhhh???***

3 comments:

  1. sabaq je nana..bukan selalu u tinggal depa..nnt balik mst bertambah sayang..terpisah kejap blh eratkan lagi kasih sayang tu..btul tak?

    ReplyDelete
  2. happy holiday secara bujangan... :)

    # u look very da gojes u!!! :)

    ReplyDelete
  3. lily: heheheh betol u cakap heheh memng betambah sayang !!! selepas berindu dendam heheh

    inaachik: hehe tq hehe baru balik tapi lepas ni taknak dah g bujangan huhu seksa zahir batin cewahh hahahaah

    # tq im blushing heheheheh

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers