1/10/2012

saya resah dan gelisah...

sebab memikir kan rayyan yang masih tak ade mood di taska yang baru... cian die pagi time anta je die nangis siannn... :-( yang tak tahan tu siap kejar aku n pegang gril tu huhuhu serius rasa nak nangis wehh....ape pun aku kene telan jugak sebab ini semua untuk kebaikan jugak.... biasala kan budak baru nak sesuaikan diri kat tempat baru kan so kene ambik masa... harap cepatla ryan ok taknak lame2 mcam tu sian sangat...

tapi teacher cakap die nangis kejap je.. tapi mood memang tak berapa nak ada...n bagi dia masa.. teacher situ pun sangat bagus memahami hati mak mcam aku ni n tenangkan aku .... 

alhamdulillah sangat danish sangat ok!!!! syukur ku panjatkan.. die pun cepat belajar....bagus abg!!!

bila kat opis ni aku tak abis2 pikir pasal ryan... resah gelisah dibuatnye... ape pun aku serahkan semua ini kepada Allah swt.... semoga anak mama cepat ok n sesuaikan diri dengan segalanya.....


korang ade pengalaman mcam aku tak?? bape lame anak uols nangis??

No comments:

Post a Comment

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers