7/05/2012

update untuk esok

esok hari kawen saye .... memang tekena jugak dulu time saye kawen hari sabtu ;-) ...sangat2 segar dalam ingatan ini uolss mcmane bz yee aku hanya Allah maha mengetahui... yela aku ni anak sorang pompuan semua urusan aku buat sendiri .. mama plak bab makan2 ni die so aku tak boleh nak kacau die untuk bab rumah hiasan pelamin bagai segala....semua tu aku buat sendiri n dibantu oleh sepupu2 aku ...sepupu pun tak ramai sepupu pompuan **ye saye punye family kuat n banyak lelaki** dua orang je sepupu aku yang hempas pulas bagai nak gile memeriahkan rumah tanggga hantaran n mcam2 lagi .. serius rasa nak pengsan bile teringat.... ape pun terima kasih kaklin, ya n kakana !!!! sayang korang sangat2! takde dorang ni tak taula nak cakap hahaha mau aku kawen pakai baju kurung kedah je sebab dah gelabah sangat hahaha....


 nak cite memang tak akan abis bab kenduri kawen ni kan.. itu jelah sedikit sebanyak untuk kenang kenangan yang dah 5 tahun berlalu.. rasa baru lagi euwwww...buat keje2 kawen memang sangat best tapi penat sketla heheh... bilik wangi jewwww best best!!!

sekarang pun dah ada dua buah hati yang sangat comel!!! amanah Allah untuk kami... danish n rayyan..... alhamdulillah syukur ya allah...kau kurniakan aku dengan kebahagian ini..

buah hati mama papa




 070707-070712
5 tahun menyatu
Alhamdulillah




* tuan blog bz sket skrang so kene update gak harini ;-p 

1 comment:

  1. happy 5th anniversary nana and husband..moga bertambah2 bahagia and kekal ke akhir hayat...

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers