7/24/2012

juadah semalam

berbuka semalam mcam yang dah di rancang dalam kepala otak aku ni.. nak buat bihun goreng makanya terjadilah jua ;-) ... alhamdulillah ... ye semalam masak bihun je... itu pun kenyang tak sangga!!! 

udang sotong besepah dalam ni selak je jumpe cedok je jumpe.. puas la sket kan nak makan....cume sayur je siket sebab umah ni ade hantu sawi.... sape lagi danish la kalau buat sup sawi kene beli sekilo kot br cukup untuk die ;-p... ni pun ade la tinggal segengam tu pun part batang2 je takpela campak jela skali dari membazir kan....walaupun masak bihun je tapi semalam aku letih semacam.. sebab semalam aku mcam2 hal nak disetelkan di ofis di bank kesana sini kot... 

bila dah siap letak atas meja rasa mcam eh tak meriahnyee tak de kawan2 bihun tu sian die.. takkan nak bagi kawan dengan sup bebudak je kan tak dewasa la mcam ni ...jadi aku pun dengan rajinnnye............

buat popia uolss..hahah senang je ..ape lagi kalau bukan crabstick roll aku lew kan... rasanye resipi ade kot dulu ...part paling mengantuk adalah mengulung ..haihh rase mcam cepat la cepatla haha mujor sempat gulung satu tupperware buat stok2 pemangkin selera gitew...time menggulung gigihla snap gk buat tatapan...kate ade blog kan harusla semua benda nak snap kan.....pic yang dah goreng takde sebab ngam2 dah nk bebuka dah time tu.. tak kose aku nak capai henpon bagai. baik makan!!! hahahahaha 

ok itu saja santapan semalam....ok lepas ni aku nk p tengok lauk orang plak.... ni baru ade masa nak terjah2 blog2 kegemaran..... tunggu saye datang ye semua tuan2 blog yang cantik2 semua ;-)

No comments:

Post a Comment

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers