7/19/2012

fresh tapi malas

**n3 ini adalah yang dah lame bersemi dalam draft***

aku suke nampak fresh aku suka benda yang nampak fresh/cantik... tapi aku ada problem sebab aku ni pemalas..tapi malas tapi nak nampak cantik nak nampak fresh.... ape yang aku maksudkan ni dari segi rumahla....

kalini kite beralih arah ke bilik air plak... hari2 masuk bilik air.. lama2 mata jadi boring.. time mandi kite kene segarkan mata kepala semua btol tak? jadi kalau bilik air kotor suram tak menggamit hati mood aku boleh jadi kelaut.... 

oleh itu aku telah menyegarkan bilik ari dengan membeli dedaunan hijau supaya tampak segar.. yess impak memang segar ...

maafkan aku sebab aku ambik jalan mudah.. kan aku cakap aku pemalas so beli daun plastik jela ... janji mata aku sedap memandang!!... semua bilik air aku sama kan konsep dendaun mcam ni... orang malas memang mcam ni la keje nye.... simple2 je supaya tak nampak sarat.... mcam orang la kan kalau simple2 je kan nampak muda n sweet kalau sarat nampak berumur dari usia sebenar kan kan kan *dah start melalut.....

sebenarnye aku tak de masa nak jaga pokok2 hidup banyak kat rumah cukup la nak jaga pokok yang ada seketul dua kat luar rumah tu... tak kose mak noks!!


asal dari jauh nampak mcam sket2 nak real jadila kan... ape yang penting ketenangan jiwa tak gitew? lepas ni nak cari frame2 plak yang sesuai letak kat bilik ayor... haa baru best... dimana anda berada jiwa tenang jee....tu baru boleh cakap home sweet home btoi tak? 




No comments:

Post a Comment

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers