5/15/2012

Allah maha besar...

20 hari selepas kejadian hitam yang memeritkan dalam hidup aku n mr.papa akhirnya harini kami dapat kabar gembira rasa nak nangis bile polis call mengatakan kereta kami dah dijumpai... syukur alhamdulillah... tak tau nak cakap mcamane perasaan aku harini .... terima kasih ya Allah kau makbulkan segala doa aku ..

mr.papa kan ada dalam hutan belum... line telefon tak berapa nak ada ...tadi dengan kuasa Allah polis dapat call mr.papa kat tengah hutan tu bagitau yang kereta kami sekarang dah ada kat balai polis sungai buluh... mr.papa pun trus call aku n aku rase nak nangis uolsss.. lega yang teramat sangat sebab segala urusan telah dipermudahkan.. 

keadaan kereta tak tau lagi mcmane....ape2 pun kene tunggu mr.papa balik dari gerik dulu esok... then barula nak setel kan hal ke sungai buluh n hal kereta ni mcamna2 ... tak ada aral melintang dalam khamis ni kot mr.papa ke sg.buluh..atau mungkin polis ipoh akan tolong ambik kan kereta tu dari sana bawa ke sini .. tu semua belum tau lagi mcmana... ape2 aku update k!!

terima kasih kepada semua yang mendoakan untuk saya .. terima kasih kepada pihak yang terlibat untuk mencari kereta saya ... terima kasih polis kerana tak putus2 berusaha mencari kereta saya dan menyiasat kes kami .... memang tak dapat disangkal lagi dengan kebolehan polis malaysia !! memang cekap!! 
 

4 comments:

  1. syukur sesangat babe..i yg dgr ni pun rasa terharu..

    ReplyDelete
  2. Ana...syukur, gembira kak ita dengar. Petang ni Zul balikkan.

    ReplyDelete
  3. Ana, Alhamdulillah...akhirnya dapat khabar gembira. kak ita juga bersyukur kerana Allah telah menemukan kereta Ana yang agak lama hilang.

    ReplyDelete
  4. terima kasih semua i love uall ...syukur alhamdulillah...

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers