5/13/2012

rindu papa....

ngengade kan... baru je hantar pagi tadi dah rindu.. yela sape tak rindu kat laki bile laki takdak disisi sekejap kan?? heheh.. sebenornye mr.papa takde g outstation nun dalam hutan kat tasik banding gerik... 2 hari uols lame tau ;-P... balik nnti jenuhla nak menjawab si danish punya soalan2 yang si rayyan pun mesti tanye2 jugak dengan bahasa dia.. sabar jela melayan dua hero tu sementara papa takda ni.... 

tapi serius aku memang jadi jem bile mr.papa takde... rase tak best jeee hari2 yang dilalui.. tapi ape nak buat kan dah tuntutan kerja die mcamtu aku kena la paham n kadang2 aku pun tinggal jugak die dengan anak2 hehhe tapi die rase tak mcam aku rase? ke die seronok aku takde ;-P.. begitulah hidup laki bini bekerja kan....



huhuhu 2 malam tak tengok sesi begusti bapak n anak2 mcam ni!!! rinduuuuuuuuuuuuuuuuu papa ;-( huwaa

cepat la masa bejalan cepat la hari rabu!!!....




No comments:

Post a Comment

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers